ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Και ξαφνικά , όλοι έγιναν πατριώτες !!!

  • Subject: Re: Και ξαφνικά , όλοι έγιναν πατριώτες !!!
  • From: geraki <geraki [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Tue, 15 Feb 2011 17:14:44 +0200
---------- Προωθούμενο μήνυμα ----------
From: "Κωνσταντίνος Σταμπουλής" <geraki [ at ] geraki [ dot ] gr>
To: Konstantinos Togias <ktogias [ at ] math [ dot ] upatras [ dot ] gr>
Date: Tue, 15 Feb 2011 17:08:58 +0200
Subject: Re: [Open-source] Και ξαφνικά , όλοι έγιναν πατριώτες !!!
Στις 15 Φεβρουαρίου 2011 1:33 μ.μ., ο χρήστης Konstantinos Togias <
ktogias [ at ] math [ dot ] upatras [ dot ] gr> έγραψε:

> [...]
> γραμμένος, αν κάτι φαίνεται να μην με ενδιαφέρει απλά το προσπερνώ.
> Και αδιάφορα μηνύματα που λαμβάνω είναι κατά πολύ περισσότερα από τα
> πραγματικά ενδιαφέροντα. Αυτό δεν με κάνει να θέλω να φύγω από την
> εκάστοτε λίστα, ούτε να απαιτώ να μην παραδίδονται μέσω αυτής.
> Προφανώς για να υπάρχουν ενδιαφέρουν κάποιους. Αν κάποιος μου είναι
> πραγματικά ενοχλητικός τον στέλνω προσωπικά στο /dev/null. Αν πιστέψω
> ότι δεν έχει καμία αξία συνολικά για μένα το περιεχόμενο μιας λίστας
> απλά διαγράφομαι. Το ίδιο μπορούν να κάνουν όλοι. Προς τι λοιπόν η

Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω. Όσοι είναι γραμμένοι στην λίστα, θέλουν από
αυτή να λαμβάνουν μηνύματα σχετικά με τον τίτλο της. Αν τους ενδιαφέρει να
λαμβάνουν και για άλλα θέματα (φυσικά ασχολούμαστε και με άλλα θέματα)
μπορεί ο καθένας να γραφτεί σε άλλες 5-10-20 λίστες με τα αντίστοιχα θέματα
για τα οποία θέλει να ενημερώνεται και να συζητά, και στον βαθμό που μπορεί
να τα παρακολουθεί.  Συγνώμη αλλά αν πάω σε rock bar όπου *ταυτόχρονα*
ακούγονται σκυλάδικα, το πιθανότερο είναι να φύγω από αυτό. Όταν θα θελήσω
σκυλάδικα, θα πάω στα σκυλάδικα (κι εκεί δεν θα θέλω ροκιές).

" Αν πιστέψω ότι δεν έχει καμία αξία συνολικά για μένα το περιεχόμενο μιας
λίστας απλά διαγράφομαι."

Δηλαδή για χάρη ενός λεγόμενου πλουραλισμού και ανοχής ανθρώπων που δεν
ενδιαφέρονται για το topic της λίστας, είναι προτιμότερο να φύγουν αυτοί που
ενδιαφέρονται; Διότι αν αρχίσουν να φεύγουν χρήστες από την μοναδική λίστα
open-source στα ελληνικά, μάλλον δεν ανταποκρίνεται καθόλου στον λόγο
ύπαρξής της.

πλοήγηση μηνυμάτων