ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Και ξαφνικά , όλοι έγιναν πατριώτες !!!

2011/2/16 Christos Ricudis <ricudis [ at ] itc [ dot ] auth [ dot ] gr>:

> Αντιθετως, νομιζω οτι το να κολλαμε με το στανιο κοινωνικες διαστασεις
> σε μοντελα αναπτυξης λογισμικου, μεσω γενικολογων και καταχρηστικων
> υπεραπλουστευσεων περι συνεργατικοτητας και ελευθεριας, ειναι που μας
> απομακρυνει απο το νοημα και των μεν και των δε.

Αναφερόμενος στο ΕΛΛΑΚ εδώ, εστιάζω περισσότερο στο ΕΛ παρά στο ΛΑΚ...
Μιλάω για το Ελεύθερο Λογισμικό προσπαθώντας να προσεγγίσω την έννοια
που του δίνει ο Stallman, δηλαδή τις ελευθερίες του χρήστη - ανθρώπου.
Με αυτή την έννοια το Ελεύθερο Λογισμικό έχει να κάνει περισσότερο με
τον άνθρωπο και την κοινωνία (ελευθερία, ισοτιμία στην πρόσβαση στον
κώδικα, διαφάνεια, σχέσεις ανθρώπου(χρήστη) με άνθρωπο(developer)) και
λιγότερο με μοντέλα ανάπτυξης λογισμικού.

Απλά έτυχε (ή το κάναμε με το ζόρι) να δένει αρκετά καλά με το μοντέλο
ανάπτυξης ανοικτού κώδικα και βγήκε το συνδυασμένο ΕΛΛΑΚ, το οποίο
παρατηρώ ότι προκαλεί αρκετές φορές σύγχυση.

> [...]
> ανθρωποι, ειμαστε μαλλον η πεπλανημενοι περι των ικανοτητων μας, η
> αθεραπευτα geeks, η και τα δυο.
>
> Οσον αφορα τωρα το Αροξολ :

> Διαφωνω και εγω, για εντελως διαφορετικους λογους - ειμαι γενικοτερα
> εναντιος στους αποκλεισμους. Μπορει τα Καταραμένα Αροξολομυνηματα να
> ειναι ενοχλητικα για τα ματια μου (ειναι), μπορει να τα θεωρω off-topic
> (τα θεωρω), αλλα στην τελικη παιρνω και ανεχομαι καθημερινα πολυ
> περισσοτερο spam που στερειται οποιουδηποτε νοηματος - τουλαχιστον το
> Αροξολ εκφραζει αποψεις, οπως και να τις αξιολογησει κανεις.

Συμφωνώ. Νομίζω ότι είπα σχεδόν το ίδιο στην τελευταία παράγραφό μου
(όπου spam/off-topic βάλε "αδιάφορα").

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.