ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Και ξαφνικά , όλοι έγιναν πατριώτες !!!

2011/2/16 Christos Ricudis <ricudis [ at ] itc [ dot ] auth [ dot ] gr>:

> Και τι ειναι ο Stallman δηλαδη για να κρεμομαστε απο τα.. εε.. λογια του;
> Προσωπικα τον θεωρω περιπτωση τυπικου Φινλανδου geek που (θες απο βαρεμαρα,
> θες απο κολλημαρα, θες απο ενθουσιασμο που θαπρεπε να τουχε περασει μεχρι
> τωρα) επιμενει να βλεπει ολο το συμπαν γυρω του μεσα απο το πρισμα του
> μοναδικου πραγματος που ξερει να κανει - δηλαδη να γραφει κωδικα. Κι αντε,
> αυτος την εκανε τη μαλακια, πρεπει εμεις να την εχουμε σαν ευαγγελιο;
>
> Η λεξη "ελευθερια" αν δεν την ορισεις σε ενα συγκεκριμενο πλαισιο, ειναι
> τοσο λαστιχο που την κανεις ο,τι θες.

> [...]

Προφανώς και δεν είναι ευαγγέλιο ο λόγος του Stallman... Απλά στα
παραπάνω η άποψή μου τυχαίνει να συμβαδίζει με αυτή του Stallman
(υπάρχουν άλλα σημεία όπου διαφωνώ μαζί του) γι' αυτό και την αναφέρω,
ώστε να μην χρειαστεί να αναλύσουμε από την αρχή όλα όσα ρωτάς. Βρίσκω
κάποιο νόημα στην οπτική του Stallman, εσύ πάλι όχι. Λογικό και δεκτό.
Εφόσον δεν σε πείθει ο Stallman που έχει ξελαριγκιαστεί δεκαετίες τώρα
να τα αναλύει και να προσπαθεί να τα τεκμηριώσει, είναι αρκετά μικρή η
πιθανότητα να το καταφέρω εγώ, οπότε ας μην σπαταλάμε το χρόνο μας.

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.

Ubuntu-gr LoCo team member