ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: No more desktop Linux systems in the German Foreign Office

2011/2/22 Nikos Roussos <nikos [ at ] autoverse [ dot ] net>:

> Sorry, αλλά σ αυτό έχουν δίκιο :) Ο απλός desktop χρήστης δεν θα ασχοληθεί
> καν με τα partitions. Προφανώς κακώς υπήρχε το bug, αλλά δεν είναι αιτία για
> εξαγωγή συμπερασμάτων περί usability.

δεν γνωρίζω λεπτομέρειες για το συγκεκριμένο bug, αλλά αν η
προηγούμενη έκδοση έπαιζε με το /var σε ξεχωριστό partition, οφείλει
και η επόμενη να παίζει. Αν δεν παίζει οφείλει να προσφέρει migration
με κάποιον τρόπο ή έστω κάποιο warning πριν ξεκινήσει κάποιος το
upgrade.
Θεωρώ πως το bug δεν προέκυψε από κακή πρόθεση ("χοχο, τώρα θα δουν
αυτοί που έχουν το /var σε ξεχωριστό partition") αλλά από ελλειπές (ή
κακό) testing.

Δεν ξέρω αν ονομάζεται "usability issue" ή κάτι άλλο, πάντως για μένα
εντοπίζεται προβληματική συμπεριφορά αν είναι τα πράγματα όπως τα λέει
ο Νίκος.
--
Καργιωτάκης Γιώργος

πλοήγηση μηνυμάτων