ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: No more desktop Linux systems in the German Foreign Office

  • Subject: Re: No more desktop Linux systems in the German Foreign Office
  • From: Nikos Zaharioudakis <nzahar [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Tue, 22 Feb 2011 22:19:48 +0200
Στις 22 Φεβρουαρίου 2011 9:46 μ.μ., ο χρήστης Nick Kossifidis <
mickflemm [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε:

> Στις 22 Φεβρουαρίου 2011 5:38 μ.μ., ο χρήστης Vassilis Saliakas
> <saliakas [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε:
> αναφέρει
> συμπληρώνω
> να
> ότι
> ότι
> ανάπτυξή
> >

> Μπορώ να πω ότι τους καταλαβαίνω πλήρως...
>
> Πρόσφατα ξεκίνησα στο πανεπιστήμιο να μαζεύω κόσμο και να παίζουμε με
> Linux κλπ, να κάνουμε troubleshooting και όλα τα σχετικά. Το πρώτο
> βήμα λοιπόν ήταν να κάνουμε ένα Install fest, λέω εγώ Gentoo
> [...]

Σε καταλαβαίνω. Καλώς ήρθες στον κόσμο του open source :-)

Σκέψου ότι αλλου που συμβαίνουν τέτοια δεν τα μαθαίνεις καν ότι έγιναν.
Μάθαμε ποτέ τι γινόταν backstage στα διάφορα προβλήματα που έβγαζαν άλλες
κλειστές
πλατφόρμες μέχρι σήμερα;
Ίσως να έπρεπε να δώσεις μια ακόμα ευκαιρία στην Fedora. Τουλάχιστον η μέχρι
τώρα συμπεριφορά της
δεν έχει δείξει τόσες κακοτοπιές.

Νίκος

Zaharioudakis Nikos, RHCE, RHCX,RHCI,VCP,VCI, Mentor VCI
+30 694 720 40 63
http://zimbra.wikidot.com/zimbra-installations-in-greece

πλοήγηση μηνυμάτων