ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: No more desktop Linux systems in the German Foreign Office

  • Subject: Re: No more desktop Linux systems in the German Foreign Office
  • From: Serafeim Zanikolas <sez [ at ] debian [ dot ] org>
  • Date: Tue, 22 Feb 2011 22:14:42 +0100
On Tue, Feb 22, 2011 at 09:46:21PM +0200, Nick Kossifidis wrote [edited]:
> Πρόσφατα ξεκίνησα στο πανεπιστήμιο να μαζεύω κόσμο και να παίζουμε με
> Linux κλπ, να κάνουμε troubleshooting και όλα τα σχετικά. Το πρώτο
> βήμα λοιπόν ήταν να κάνουμε ένα Install fest, λέω εγώ Gentoo
> χρησιμοποιώ αλλά ΟΚ δεν είναι και ότι καλύτερο για κάποιον που
> ξεκινάει με την έννοια ότι μπορεί να ξενερώσει πολύ εύκολα με τα
> απανωτά compile κλπ, το fedora και το SuSE μου τη δίνουν (sorry παίδες
> γούστα είναι αυτά), το debian μου αρέσει αλλά έχει μείνει κάτι χρόνια
> πίσω και μένει το Ubuntu. Αναφέρω δημοφιλείς διανομές με τη λογική ότι
> [...]
[..]

Νίκο, υπάρχει αντιστάθμιση (aka trade-off) μεταξύ τελευταίων εκδόσεων και
σταθερότητας. Δεν δικαιούσαι να παραπονιέσαι:

- για τελευταίες εκδόσεις όταν διαλέγεις μια stable/lts διανομή
- για προβλήματα όταν διαλέγεις οτιδήποτε άλλο (εν προκειμένω 10.10)

Κατά τα άλλα δεν έχω καμία διάθεση να υπερασπιστώ τις όποιες επιλογές στο
ubuntu. Όσο για το Debian, ξέρεις φαντάζομαι ότι διατίθεται σε όλο το φάσμα
του παραπάνω tradeoff (stable/testing/unstable).

-S

πλοήγηση μηνυμάτων