ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: 1o Linux Professional Institute Exam Lab στην Ελλάδα

  • Subject: Re: 1o Linux Professional Institute Exam Lab στην Ελλάδα
  • From: Antonis Konstantinos Tzorvas <antonis [ at ] tzorvas [ dot ] com>
  • Date: Wed, 6 Apr 2011 16:43:06 +0300
Πέρασε η εποχή που έπαιρνες ένα certification και έπαιζες το Θεό.

Από κει και πέρα, όλες οι εταιρείες τα έχουν "αφοδευμένα".

Το LPI προσωπικά το βλέπω μόνο ως πηγή εσόδων για αυτούς που το
διοργανώνουν.
Ποσώς τον ενδιαφέρει κάποιον αν έχεις το LPI level 150 και ταυτόχρονα δεν
έχεις ούτε μια δουλειά στα χέρια σου. Έστω και ένα ατομικό ή ένα ομαδικό
project, για να πεις "έχω κάνει αυτό και αυτό" πιστοποιημένες γνώσεις μέσα
από true facts.

Αυτά θέλουν τώρα.

Όλα τα άλλα είναι σε δεύτερη μοίρα.

Ξέρεις να δουλεύεις ομαδικά; Ξέρεις να δουλεύεις αποτελεσματικά και να
προσαρμόζεσαι; Έχεις κάνει δικές σου δουλειές; ΟΚ!

Έχεις μόνο ένα σωρό πτυχία και certs και τίποτα άλλο; άντε γεια.

--
Konstantinos Antonios Tzorvas
Student, Dept. of Information and Communication Systems Engineering

πλοήγηση μηνυμάτων