ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: 1o Linux Professional Institute Exam Lab στην Ελλάδα

  • Subject: Re: 1o Linux Professional Institute Exam Lab στην Ελλάδα
  • From: Pantelis Koukousoulas <pktoss [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Wed, 6 Apr 2011 22:59:38 +0300
2011/4/6 Christos Ricudis <ricudis [ at ] itc [ dot ] auth [ dot ] gr>:
> On 04/06/2011 11:04 AM, Pantelis Koukousoulas wrote:
> Επισης, "χωρις να θελω να σου μειωσω το επιχειρημα", θυμισε μου λιγακι
> το υψος των ετησιων απολαβων *το 2005*, εκεινων των 20ρηδων πτυχιουχων
> ΙΕΚ Παρακμη, μαζικα πιστοποιημενων απο την ΒρωμολογητεςΔικτυων.com (και
> αλλων .coms), "προσληφθεντων" με βασικο μισθο Ουγκαντας απο τη Γαμαουα
> Συμβουλευτικη που ειχε την αποκλειστικη εργολαβια του IT εκεινης της
> ΕθνικηςΣτιγμηςΜεγαλειουΠουΚανειςΔενΞερειΑκριβωςΠοσοΚοστισε...

Το επιχείρημα αφορούσε στο ότι στην ελληνική διαφήμιση προβάλλονταν οι
αγγλικοί μισθοί οπότε δεν μπορώ να καταλάβω πώς μου το μειώνεις με το
παραπάνω ή με το προηγούμενο mail σου, μάλλον το ενισχύεις (;)

Το θέμα μας είναι ότι αν είναι το κόστος της πιστοποίησης να το επωμιστεί
ο εργοδότης γιατί έχει π.χ., ανασφάλεια για το αν ο εργαζόμενός του έχει
πράγματι τις συγκεκριμμένες γνώσεις, τότε δεν υπάρχει λόγος να το αρνηθεί
κανείς. Έτσι κι αλλιώς εξετάσεις περνάμε όλοι μας στην πράξη συνέχεια.

Αλλά για να αποφασίσει κάποιος από μόνος του να πιστοποιηθεί,
πρέπει να μπορεί να αποβλέπει σε ένα σαφές (οικονομικό) όφελος,
που αυτή τη στιγμή δεν το βλέπω (μιλάμε για επαγγελματική
πιστοποίηση άλλωστε).

Παντελής.

πλοήγηση μηνυμάτων