ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: commercial open source

aKonstantinos Margaritis wrote [edited]:

> Sorry, αλλά αυτό είναι εντελώς ανακριβές, δεν υπάρχει κανένα license που να σε
> υποχρεώνει να κάνεις κάτι τέτοιο, ακόμη και η GPLv3 δεν είναι τόσο χαζή :)

ναι, βρε, αυτό προσπάθησα να πω.
δεν υπάρχει καμμιά νομική υπόσταση,
αλλά το marketing της εταιρείας MySQL
χρησιμοποιούσε αυτό το επιχείρημα
για να πουλήσει commercial licenses!

> Το copyright assignment ισχύει και στο FSF, για το gcc/glibc και άλλα
> projects, και κατά τη γνώμη μου είναι το ίδιο ειδεχθές.

έχεις δίκιο ότι το ζητάνε.
παλιά δεν το κάνανε, και την πρώτη φορά που ετοιμαστήκανε για δικαστικό αγώνα
τρέχανε να μαζέψουν υπογραφές από όλους τους contributors, αν θυμάμαι καλά...
γνωρίζοντας τους λόγους για ττους οποίους το κάνουνε,
κι έχοντας εμπιστοσύνη ότι δε θα κάνουν κάποτε τα προγράμματα closed source,
νομίζω ότι αν κάποιος έχει σθεναρή αντίρρηση για την παραχώρηση του copyright
θα μπορούσε να βρεθεί κοινώς αποδεκτή εναλλακτική λύση.
[αλλά φυσικά δεν είναι θέμα ενός απλού email: πρέπει να εμπλακούν
 δικηγόροι κι από τις δύο πλευρές και να γραφεί προσεκτικά ένα κείμενο]

--
-- zvr --