ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: commercial open source

Κώστα,

δεν το βρίσκω ειρωνικό γιατί εμένα οι προθέσεις μου είναι να κατανοήσω
ακριβώς πως είναι αυτά τα πράγματα. Ίσως παρεξηγήθηκα. Δεν μελετώ το
εργαλείο για να φτιάξω κάτι για κάποιον και δε θέλω να δώσω τη δουλειά στην
κοινότητα. Προσπαθώ να κατανοήσω πως δουλεύει κάποιος με  το ΕΛ/ΛΑΚ. Η
"δουλειά" που κάνω είναι εντελώς εικονική και είναι στα πλαίσια μιας
μελέτης-εργασίας που έχω να κάνω για ανάπτυξη συστήματος και επειδή θέλω να
είναι με ΕΛ/ΛΑΚ προσπαθώ να καταλάβω όπως είπα πως δουλεύει κάποιος με
ΕΛ/ΛΑΚ