ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: commercial open source

Giorgos Theofanous wrote [edited]:
> [...]
> μπορεί να μην πείραξες τον κώδικα του PM,
> αλλά το ενσωματώνεις σε ένα συνολικότερο λογισμικό
> (που έχει, π.χ., τις διαδικασίες που έχεις ορίσει).
> όλο αυτό πρέπει να αδειοδοτηθέι με AGPL.*
>
> Πρακτικά τι σημαίνει αδειοδοτώ με AGPL? Αν υποθέσουμε ότι εργάζομαι σε ένα
> οργανσιμό και χρησιμοποιώ το λογισμικό για να φτιάξω μια εφαρμογή (την τρέχω
> σε server με ubuntu, apache, mysql κλπ open source), την οποία χρησιμοποιούν
> οι υπάλληλοι του οργανισμού ή/και συνεργάτες μέσω δικτύου. Πρακτικά τι κάνω;
> Δηλώνω ότι η εφαρφμογή μου είναι με άδεια AGPL? Πρέπει να τη διαθέσω και με

πρώτ'απ'όλα δηλώνεις ότι η εφαρμογή αδειοδοτείται με AGPL.

η κυριότερη υποχρέωση είναι οι *χρήστες* της εφαρμογής
να μπορούν να λάβουν όλο το λογισμικό (κώδικα, παραμέτρους, κλπ.)
έτσι ώστε να μπορούν να τη στήσουν και μόνοι τους, αν επιθυμούν.

δεν έχεις καμμιά υποχρέωση να κάνεις ο,τιδήποτε "προς τα έξω".
αν, δηλαδή, η εφαρμογή δεν είναι προσπελάσιμη από οποιονδήποτε
αλλά μόνο σε γνωστούς σου χρήστες με login και password,
μπορείς απλώς να έχεις ένα τρόπο να κατεβάσουν το λογισμικό
αφού κάνουν login.

--
-- zvr --