ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Fwd: Τακτικές vendor-locking σε οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης

  • Subject: Re: Fwd: Τακτικές vendor-locking σε οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης
  • From: Kostis Mousafiris <kvisitor [ at ] gnugr [ dot ] org>
  • Date: Sat, 10 Aug 2013 18:12:03 +0300
+1

Αλήθεια, μήπως ξέρει κανείς αν το "απλό" μέτρο της απαίτησης για άδεια
τύπου Copyleft στις προκηρύξεις, έχει ποτέ δοκιμασθεί, έστω και 1 φορά,
σε οποιονδήποτε Ελληνικό ΟΤΑ; Εγώ, πάντως, δεν έχω ακούσει ποτέ κάτι
τέτοιο (αλήθεια, γιατί άραγε, τα τμήματα ΙΤ δεν το πρότειναν τουλάχιστον
στους πολιτικούς προϊσταμένους ;;;) . Θα χαιρόμουν πολύ αν κάποιος
νομομαθής φίλος του ΕΛ/ΛΑΚ προσέφερε συμβουλές για το πως θα μπορούσε να
συνταχθεί ένα κατάλληλο κείμενο για μια τέτοια προκήρυξη. Ή έστω αν
προσφερόταν να μιλήσει δημοσίως για ένα τέτοιο θέμα, φωτίζοντας όλες τις
κρυφές και φανερές δυσκολίες για την υλοποίησή του στο Ελληνικό νομικό
τοπίο... Κανείς τέτοιος εθελοντής στη λίστα;;