ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Fwd: Τακτικές vendor-locking σε οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης

  • Subject: Re: Fwd: Τακτικές vendor-locking σε οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης
  • From: Zaharioudakis Nikos <nzahar [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Sat, 10 Aug 2013 19:08:43 +0300

Έχω τον κατάλληλο άνθρωπο
http://www.lmgtfy.com/?q=jan+Wildeboer

http://jan.wildeboer.net/about/

Το θέμα είναι να τον κανόνήσουμε να έρθει στην Αθήνα. Είναι open source evangelist
Μπορούμε να κανονήσουμε μια ωραία ημερίδα για το πως το δημόσιο μπορεί να παράγει ανοιχτό λογισμικό για τις ανάγκες του ( το αγοράζει / το φτιάχνει )
Πχ και τι δεν θα έδεινανα δω τον κώδικα που έχω πληρώσει σαν φορολογούμενος πολίτης σε διάφορα μεγάλα έργα. ΟΤΑ / εφορία / Υπουργεία κτλ

Το οργανώνουμε ;

Νίκος

==
Zaharioudakis Nikos, RHCX, RHCI, RHCE, RHCVA, VCP{4,5}, VCI, Mentor VCI, Zimbra instructor
mob: +30 694 7204063
Red Hat Advanced Business Partner
http://redhat.force.com/finder/PFPartnerDetail?id=0016000000Pn8PkAAJ