ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: synantisi thessaloniki

Καλημέρα σας,

Τρία σημεία μόνο:

1) Υπάρχει μήπως η δυνατότητα να μεταφερθεί η συζήτηση σε φορουμ;
Αρχίζουν και ανοίγονται πολλά θέματα και δυσκολεύει η παρακολούθησή τους
απο την λίστα.

2) Προτείνω σε πρώτη φάση να γίνει κάτι μικρό με άμεσο αποτέλεσμα που να
δίνει μία λύση κάπου.
Η ιδέα με το ηλεκτρονικό πρωτόκολλο είναι εξαιρετική.
Μπορούμε να οργανώσουμε μία ομάδα να το δεί; (να δει το scriptum και να
μελετήσει τί άλλο μπορεί να γίνει)

3) Επίσης, προτείνω να επικεντρωθούμε περισσότερο στην καθιέρωση των δομών
των δεδομένων.
Είμαι και εγώ σε σχολείο, γράφουμε και εμείς κώδικα και το πρόβλημα είναι
ότι αυτά που κάνουμε δεν είναι εύκολο να συνεργαστούν με άλλα εργαλεία
(λόγω των δεδομένων).

Να είστε όλοι καλά!

Στις 19 Δεκεμβρίου 2015 - 1:19 π.μ., ο χρήστης George <
george [ dot ] dimitriou [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε:

PNG image