ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: synantisi thessaloniki

Πρόταση για δράση: Ανοικτή διακυβέρνηση στο Δήμο Θεσσαλονίκης.
Μερικά παραδείγματα ανοικτής διακυβέρνησης σε πόλεις ανά την υφήλιο:

   - http://saopauloaberta.prefeitura.sp.gov.br/index.php/institucional/en/

   -
   http://www1.toronto.ca/wps/portal/contentonly?vgnextoid=c10e0744ee0e1410VgnVCM10000071d60f89RCRD

   -
   http://www.edmonton.ca/city_government/initiatives_innovation/open-city.aspx

   - http://www.cityofboston.gov/open/

   - https://www.wien.gv.at/english/politics-administration/open-data.html

υπάρχουν βέβαια και άλλα πάρα πολλά.

Ακολουθώντας λοιπόν τον Πικάσσο
[image: Inline image 1]
​δεν θα μπορούσαμε να ​συνθέσουμε ένα κείμενο/μελέτη "κλέβοντας" ιδέες από
τα διάφορα παραδείγματα άλλων πόλεων (προσαρμόζοντάς τα στην ελληνική
πραγματικότητα) και να το παρουσιάσουμε στο Δήμο Θεσσαλονίκης;

Θα χρειαζόταν μάλλον λιγότερος χρόνος συγγραφής από μία εφαρμογή και θα
είχε σίγουρα μεγαλύτερο αντίκτυπο!

Ξανά καλές γιορτές,

Γιώργος Δημητρίου

PNG image