ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: synantisi thessaloniki

Συνεχίζοντας την πρότασή μου για τη δράση: "Ανοικτή διακυβέρνηση στο Δήμο
Θεσσαλονίκης", θα ήθελα να   επιστήσω την προσοχή σας στη μελέτη του
ΙΟΒΕ "Υιοθέτηση
των ΤΠΕ και ψηφιακή ανάπτυξη στην Ελλάδα"
http://iobe.gr/docs/research/RES_03_10062015_PRE_GR.pdf , βλ. σελ. 27-35.

Εάν βέβαια η ομάδα αποφασίσει να ασχοληθεί με κωδικοποίηση εφαρμογών εγώ,
λόγω "αδυναμίας σύνταξης κώδικα", δεν μπορώ δυστυχώς να προσφέρω σχεδόν
τίποτα.

Καλή χρονιά.

Γιώργος Δημητρίου

PNG image