ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: synantisi thessaloniki

Καλησπέρα και χρόνια πολλά,
Στο wiki του ellak.gr
<https://ellak.gr/wiki/index.php?title=%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CF%83%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B4%CE%B1>δημιουργήθηκαν
οι σελίδες για την ομάδα εργασίας της θεσσαλονίκη
<https://ellak.gr/wiki/index.php?title=%CE%9F%CE%BC%CE%AC%CE%B4%CE%B1_%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82_%CE%98%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%B7%CF%82>ς,
τις οποίες μπορείτε να επεξεργαστείτε - διορθώνετε και να εμπλουτίζετε.

Για τα θέματα της ομάδας εργασίας, η ομάδα μπορεί να χρησιμοποιεί τη
λειτουργία *Συζήτηση
<https://ellak.gr/wiki/index.php?title=%CE%A3%CF%85%CE%B6%CE%AE%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7:%CE%9F%CE%BC%CE%AC%CE%B4%CE%B1_%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82_%CE%98%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%B7%CF%82>*
της σελίδας της ομάδας εργασίας. Στη σελίδα της συζήτησης, όπως και σε όλο
το wiki και τους ιστότοπους της EEΛ/ΛΑΚ
<https://ellak.gr/wiki/index.php?title=%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CF%83%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B4%CE%B1>
. όλα τα εγγεγραμμένα μέλη  έχουν δικαιώματα δημοσίευσης και επεξεργασίας
(Αναλυτικές οδηγίες δημοσιευσης στα blogs υπάρχουν εδω
<https://ellak.gr/wiki/index.php?title=%CE%9F%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82_%CE%A7%CF%81%CE%AE%CF%83%CE%B7%CF%82_Blogs_%CE%9F%CE%BC%CE%AC%CE%B4%CF%89%CE%BD_%CE%95%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82>)
. Με το username και password που εχετε από το ellak.gr, μπορείτε να
δημιουργείτε νέο θέμα μέσω της επιλογής Προσθήκη Θέματος
<https://ellak.gr/wiki/index.php?title=%CE%A3%CF%85%CE%B6%CE%AE%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7:%CE%9F%CE%BC%CE%AC%CE%B4%CE%B1_%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82_%CE%98%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%B7%CF%82&action=edit&section=new+>
ή να απαντάτε στο υπάρχον θέμα μέσω της Επεξεργασίας του υπάρχοντος
θέματος, απαντώντας κάτω από το κείμενο
Στην διάθεση σας για οποιαδήποτε πληροφορία

Στις 19 Δεκεμβρίου 2015 - 10:04 π.μ., ο χρήστης <stamelos [ at ] csd [ dot ] auth [ dot ] gr>
έγραψε:

Κώστας Παπαδήμας
ΕΕΛ/ΛΑΚ http://eellak.gr
2107474271