ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Περισσότερες πληροφορίες για τα Project

Καλησπέρα σας. Ονομάζομαι Αναστάσιος Ζυμπίδης και είμαι προπτυχιακός φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Εγώ μαζί με άλλους δυο συμφοιτητές μου ενδιαφερόμαστε να συμμετάσχουμε σε κάποιο από τα Project 1. ή 8. ή 21 από την λίστα. Θα θέλαμε αν γίνεται να έρθουμε σε επικοινωνία με τους μέντορες των παραπάνω Project για περαιτέρω πληροφορίες και αν πρέπει να δηλώσουμε συμμετοχή ξεχωριστά ή σαν ομάδα.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Λίστα αλληλογραφίας και συζητήσεων που απευθύνεται σε φοιτητές developers \& mentors έργων του Google Summer of Code - A discussion list for student developers and mentors of Google Summer of Code projects.,
https://lists.ellak.gr/gsoc-developers/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <gsoc-developers+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.

πλοήγηση μηνυμάτων