ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [gsoc-developers] Περισσότερες πληροφορίες για τα Project

  • Subject: Re: [gsoc-developers] Περισσότερες πληροφορίες για τα Project
  • From: Kostas Papadimas <pkst [ at ] eellak [ dot ] gr>
  • Date: Tue, 26 Mar 2019 08:41:42 +0200
Καλημέρα .
Η συμμετοχή  στο GSOC είναι αυστηρά προσωπική ( δεν επιτρέπονται ομάδες -
group project κτλ ) και ο καθένας κρίνεται απ την πληρότητα της πρότασης
που θα καταθεσει
- Για να ξεκινήσεις με καποια πρόταση στο GSOC 2019 καλό είναι να διαβάσεις
πρώτα τις οδηγίες που υπάρχουν στην σελίδα
<https://developers.google.com/open-source/gsoc/resources/guide>της google
για το gsoc, και τις αναλυτικές οδηγιες
<https://ellak.gr/wiki/index.php?title=Practical_information_for_students>που
υπάρχουν για το GSOC
(Για να λάβεις μέρος θα πρέπει να υποβάλεις τη πρόταση σου από τις 25
Μαρτίου μέχρι τις 09 Απριλίου στην Google )
Όλη η επικοινωνία και οι ερωτησεις για τα έργα του GSOC γινεται μέσω αυτής
της λίστας https://lists.ellak.gr/gsoc-developers/listinfo.html(στα
αγγλικά) όπου μπορείς να στείλεις συγκεκριμένες απορίες για καποιο έργο. Θα
πρέπει να γίνεις πιο συγκεκριμένος για τι απορίες έχεις στο έργο που σε
ενδιαφέρει για να μπορέσει κάποιος μέντορας να σου απαντήσει

Στις Δευ, 25 Μαρ 2019, 9:16 μ.μ. ο χρήστης Zympidis Anastasios <
icsd15062 [ at ] icsd [ dot ] aegean [ dot ] gr> έγραψε:

----
[...]

πλοήγηση μηνυμάτων