Konstantinos Margaritis wrote: > Πως να βγάλεις λεφτα από ένα open-source παιχνίδι? Φαντάσου το εξής. Ένα > massively multiplayer game, στο οποίο θα μπορούν να παίξουν ταυτόχρονα > χιλιάδες παίκτες ανά παιχνίδι. Το παιχνίδι θα είναι open-source, και γιατί > όχι δωρεάν, αλλά για να συμμετέχεις στα multiplayer universes, θα πρέπει να > πληρώσεις συνδρομή. Φαντάσου περίπου 100 χιλιάδες παίκτες να πληρώνουν ο > καθένας 5$ το μήνα. Έχεις 500,000$ έσοδα το μήνα. Και δεν το βγάζω από το > μυαλό μου αυτό. Θα δείτε σε μερικά χρόνια... Οκ γενικά συμφωνώ αλλά μου φαίνεται λίγο απίθανο (τουλάχιστον αυτή τη στιγμή) στην Ελλάδα να είχα 100 χιλιάδες παίκτες σε multiplayer game ;) > Πίστεψέ με, τα λεφτά οι εταιρείες, τουλ. αυτές που δεν είναι software houses, > τα βγάζουν από το support, και το open source είναι απλώς ένα ατού για να > πουλήσουν περισσότερο support. > ΥΓ. Εν πάσει περιπτώσει, προβλέπω μια αλλαγή στην Ελλάδα στα επόμενα 2-3 > χρόνια, η οποία θα μας εκπλήξει ευχάριστα. Μακάρι η πρόβλεψη σου να πραγματοποιηθεί και εγώ το εύχομαι. DJ Art wrote: > > Επίσης, λύση σε αυτό που περιγράφεις θα ήταν και η εξής: > > εγώ είμαι η εταιρία και κατασκευάζω το παιχνίδι. Το κάνω release free > για όλους υπό την GPL. όμως, δεν δίνω μαζί και τα data packs, δηλαδή τα > αρχεία των animation, των textures, των ήχων και όλα αυτά. Αυτά θα τα > πουλήσω σε CD. Οπότε εσύ έχεις το παιχνίδι, αλλά δεν μπορείς να παίξεις > χωρίς τις δημιουργίες των "καλλιτεχνών" της development ομάδας. > Απλό. Ομολογώ πως η λύση αυτή μου δίνει μια πολύ καλη απάντηση στην απορία μου και όντως φαίνεται αρκετά απλή και λειτουργική. Ευχαριστώ και τους δυο σας για τις απαντήσεις σας !