ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Προβληματισμοί και απορίες για το Open-Source στην Ελλάδα

  • Subject: Re: Προβληματισμοί και απορίες για το Open-Source στην Ελλάδα
  • From: Filippos Papadopoulos <csst9923 [ at ] cs [ dot ] uoi [ dot ] gr>
  • Date: Fri, 16 May 2003 15:30:52 +0300 (EEST)
Konstantinos Margaritis wrote:

> Πως να βγάλεις λεφτα από ένα open-source παιχνίδι? Φαντάσου το εξής. Ένα
> massively multiplayer game, στο οποίο θα μπορούν να παίξουν ταυτόχρονα
> χιλιάδες παίκτες ανά παιχνίδι. Το παιχνίδι θα είναι open-source, και γιατί
> όχι δωρεάν, αλλά για να συμμετέχεις στα multiplayer universes, θα πρέπει να
> πληρώσεις συνδρομή. Φαντάσου περίπου 100 χιλιάδες παίκτες να πληρώνουν ο
> καθένας 5$ το μήνα. Έχεις 500,000$ έσοδα το μήνα. Και δεν το βγάζω από το
> μυαλό μου αυτό. Θα δείτε σε μερικά χρόνια...

Οκ γενικά συμφωνώ αλλά μου φαίνεται λίγο απίθανο (τουλάχιστον αυτή τη
στιγμή) στην Ελλάδα να είχα 100 χιλιάδες παίκτες σε multiplayer game ;)

> Πίστεψέ με, τα λεφτά οι εταιρείες, τουλ. αυτές που δεν είναι software houses,
> τα βγάζουν από το support, και το open source είναι απλώς ένα ατού για να
> πουλήσουν περισσότερο support.
> ΥΓ. Εν πάσει περιπτώσει, προβλέπω μια αλλαγή στην Ελλάδα στα επόμενα 2-3
> χρόνια, η οποία θα μας εκπλήξει ευχάριστα.

Μακάρι η πρόβλεψη σου να πραγματοποιηθεί και εγώ το εύχομαι.

 DJ Art wrote:

> Επίσης, λύση σε αυτό που περιγράφεις θα ήταν και η εξής:
>
> εγώ είμαι η εταιρία και κατασκευάζω το παιχνίδι. Το κάνω release free
> για όλους υπό την GPL. όμως, δεν δίνω μαζί και τα data packs, δηλαδή τα
> αρχεία των animation, των textures, των ήχων και όλα αυτά. Αυτά θα τα
> πουλήσω σε CD. Οπότε εσύ έχεις το παιχνίδι, αλλά δεν μπορείς να παίξεις
> χωρίς τις δημιουργίες των "καλλιτεχνών" της development ομάδας.
> Απλό.

Ομολογώ πως η λύση αυτή μου δίνει μια πολύ καλη απάντηση στην απορία μου
και όντως φαίνεται αρκετά απλή και λειτουργική.

Ευχαριστώ και τους δυο σας για τις απαντήσεις σας !