ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Για τη μετάφραση του manual του Debian Sarge!!!!

  • Subject: Re: Για τη μετάφραση του manual του Debian Sarge!!!!
  • From: Socrates VAVILIS <s_vavilis [ at ] yahoo [ dot ] fr>
  • Date: Sun, 20 Feb 2005 18:51:27 +0200
Συγνωμη που επεμβαινω, αν και ειμαι ο πλεον ακαταλληλος λογω νεοτητας στο χωρο και της ιδιοτητας μου ως απλου χρηστη. Ισως η μεταφραση στα ελληνικά ειναι " πισω " σε σχεση με αλλες τοπικοποιησεις αλλα..... - οι νεες τεχνολογιες στην ελλαδα ( ευρυζωνικη προσβαση στο διαδικτυο, αριθμος Η/Υ στα ελληνικα νοικοκυρια και επιχειρησεις....) ειναι σε γενικες γραμμες βραστα και κλαψτα σε ευρωπαϊκό επίπεδο! Γελασα με την εξαγγελια απο ενα υπουργειο της καμπανιας ευρυζωνικη συνδεση σε ολους τους φοιτητες ενω το 2004 το γαλλικο υπουργειο παιδειας συζητουσε πως θα χρηματοδοτησει laptop σε καθε φοιτητη! - αριθμητικα, η ελληνοφωνη κοινοτητα (Ελλαδα και Κυπρος) αριθμει πολυ λιγοτερα ατομα (προγραμματιστες, μεταφραστες) σε σχεση με αλλες γλωσσες.
ΠΒ

πλοήγηση μηνυμάτων