ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Open source sto dhmosio

Alexios Zavras wrote:
> δε νομίζω ότι είναι μυστικό ότι στη λίστα
> συμμετέχουν οι υπεύθυνοι του Γραφείου του Πρωθυπουργού
> για θέματα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης,
> και ο Γενικός Γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων --
> και αρκετοί άλλοι ανώνυμοι που ενδιαφέρονται
> για το "τι μέλλει γενέσθαι στο Δημόσιο".
>
> ως εκ τούτου, θεωρώ ότι ο ξενοδόχος είναι εδω!
> και η κουβέντα που διεξάγεται *έχει* σημασία --
> αν και προσωπικά θα προτιμούσα περισσότερο τεχνικό περιεχόμενο
> παρά "πολιτικό" (έχω πλήρη εμπιστοσύνη σε αυτόν το τομέα).

Παρά του ότι αγνοώ πολλά από τα τεχνικά ζητήματα που έχουν τεθεί, μ'
ενδιαφέρει πάρα πολύ η συζήτηση αυτή. Είναι ουσιαστική και σας παρακαλώ
(ως απλός τελικός χρήστης ΕΛ/ΛΑΚ) να τη συνεχίσετε, τόσο "τεχνικά" όσο
και "πολιτικά".

Να πω/ επαναλάβω 2-3 προτάσεις:

- Με πείθουν τα επιχειρήματα περί ίσης μεταχείρισης (ΕΛ/ΛΑΚ, κλειστών
προϊόντων).

- Δεν συμφωνώ με το "ΕΛ/ΛΑΚ παντού (στο δημόσιο) απλά και μόνο επειδή
είναι ΕΛ/ΛΑΚ".

- Αυτό που με προβληματίζει/ ανησυχεί ιδιαίτερα είναι ότι ακόμη μια
(πάρα) πολύ μεγάλη μερίδα της ακαδημαϊκής κοινότητας στην Ελλάδα,
σκέφτεται και πράττει ακόμη κοντόθωρα: "έχουμε κάποια δεδομένα στον
υπολογιστή μας και τα κρύβουμε, τα κρατάμε για τον εαυτό μας επειδή
είναι ακριβά και με αυτά μπορούμε να κάνουμε πολλά λεφτά".

Η "παλιά" (με όλο το θάρρος και σεβασμό) γενιά δεν πρόκειται ν' αλλάξει.
Τα νέα παιδιά όμως (μαζί και οι σημερινοί 30άρηδες) είναι κρίμα να
σκεφτόμαστε έτσι. Συσχετίζεται, και αν ναι με ποιο τρόπο, αυτή η
νοοτροπία με το ΕΛ/ΛΑΚ, το ελληνικό δημόσιο γενικότερα, τα ανοιχτά
πρότυπα, το ατομικό αλλά και το συλλογικό συμφέρον;

[...]

Υ.Γ. Θέλω να εκφράσω την ικανοποίησή μου ότι οι προσωπικότητες που
ανέλαβαν υποχρεώσεις και δικαιώματα σχετικά με την Ηλεκτρονική
Διακυβέρνηση είναι γνώστες του τι σημαίνει ΕΛ/ΛΑΚ. Είναι σημαντικότατο
αυτό ακόμη και στην περίπτωση που δεν συμπίπτουν/ ταυτίζονται οι απόψεις
τους με αυτές της κοινότητας ή άλλων open-source ειδικών.

Συγχαρητήρια, κουράγιο και επιμονή για "σταθερές" αποφάσεις.
Νίκος Αλ.