ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Open source sto dhmosio

Ναι όλα αυτά είναι σωστά και υπάρχουν πολλές λύσεις για να αρχίσει να
εφαρμόζεται .
Εάν θα υπάρχουν προτάσεις θα αρχίσει να εφαρμόζεται ?
Στο προηγούμενο μήνυμα έδωσα την πρώτη πρόταση από που θα πρέπει να
ξεκινήσει .
Βιαστικά βήματα δεν πρέπει να γίνουν .
Πρέπει να γίνουν σταθερά και σίγουρα βήματα εξετάζοντας όλες τις πιθανές
λύσεις  και προτάσεις .
Μήπως και κάπου θα πρέπει να γίνει όπως στην Δανία : Υποχρεωτική χρήση
*Open Document Format  *από την κάποια στιγμή ?
Και όλα τα δημόσια έγγραφα να είναι σε βασικά πρότυπα που έχουν το
Διεθνές ISO standard  , τα οποία είναι PDF , ODT  κτλ.  .

O/H Alexios Zavras έγραψε: