ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Open source sto dhmosio

Houtouridis Christos wrote [edited]:
> Παρακολουθώ την συζήτηση και μου δίνεται η εντύπωση ότι "κάποιος" έχει
> χρίσει τη λίστα ως την επιτροπή που πρέπει να αποφασίσει το τι μέλι
> γενέσθαι στο δημόσιο. Αν θυμάμαι καλά τις αποφάσεις, διοικητικά, θεσμικά
> κτλ, κτλ τις παίρνει η Ελληνική Κυβέρνηση. Μήπως, λέω μήπως, συζητάμε
> χωρίς τον...ξενοδόχο;

δε νομίζω ότι είναι μυστικό ότι στη λίστα
συμμετέχουν οι υπεύθυνοι του Γραφείου του Πρωθυπουργού
για θέματα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης,
και ο Γενικός Γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων --
και αρκετοί άλλοι ανώνυμοι που ενδιαφέρονται
για το "τι μέλλει γενέσθαι στο Δημόσιο".

ως εκ τούτου, θεωρώ ότι ο ξενοδόχος είναι εδω!
και η κουβέντα που διεξάγεται *έχει* σημασία --
αν και προσωπικά θα προτιμούσα περισσότερο τεχνικό περιεχόμενο
παρά "πολιτικό" (έχω πλήρη εμπιστοσύνη σε αυτόν το τομέα).

> Πρόταση:
> << Θα μπορούσε ο ΕΕΛΛΑΚ, o hellug ή όποιος LUG θέλει να ξεκινήσει ένα
> ανοιχτό διάλογο ιδεών και λύσεων με ανθρώπους που στηρίζουν το ΕΛ/ΛΑΚ
> ώστε να είναι "έτοιμος" έχοντας στο σακούλι του πιθανές λύσεις, τις
> οποίες οι "συμβουλάτορες"(άντε πάλι) θα χρησιμοποιήσουν >>.

αυτό δεν είναι αυτή η συζήτηση, που ξεκίνησε ο Νίκος;
τι καλύτερο μέσο να ρωτήσεις "αυτούς που στηρίζουν το ΕΛ/ΛΑΚ"
από τη λίστα open-source;

--
-- zvr --