ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Open source sto dhmosio

On Tue, Nov 24, 2009 at 01:27:55PM +0200, Nikos Roussos wrote:
> 2009/11/24 Diomidis Spinellis <dds [ at ] aueb [ dot ] gr>
>
>     Θα μπορούσε σε πρώτη φάση να φτιαχτεί ένας κατάλογος με ιστοτόπους του
>     δημοσίου, αριθμό εγγράφων τους που δεν είναι σε κάποιο ανοικτό πρότυπο
>     και ένα δείκτη βελτίωσης (πόσο έχει ελαττωθεί ο αριθμός αυτός από την
>     αρχή της έρευνας).  Ο κατάλογος φαντάζομαι θα μπορούσε να φιλοξενηθεί
>     στο http://www.ellak.gr
>
> Έφτιαξα ήδη μια σχετική σελίδα στο wiki που μπορεί να φιλοξενήσει μια τέτοια
> καταγραφή.
> http://www.ellak.gr/index.php?option=com_openwiki&Itemid=103&id=
> [...]

Νίκο με τι έκανες την καταμέτρηση; Μήπως να πρόσθετες κ την ημερομηνία
καταγραφής;

Επιστρέψτε μου να υπενθυμίσω ότι είχα κάνει σχετική έρευνα μερικά χρόνια πριν
για χρήση doc/pdf στα ελληνικά υπουργεία [0].

Αν υπάρχει ενδιαφέρον θα μπορούσε μια τέτοια καταγραφή να γίνει λίγο πιο
συστηματικά [1]. Ο μόνος μου προβληματισμός είναι η πιθανή διακύμανση των
αποτελεσμάτων για άσχετους λόγους. Υποθέτω μια κάποια λύση θα ήταν να
συλλέγονται αποτελέσματα από πχ. 3 διαφορετικές μηχανές αναζήτησης.

Από την άλλη μπορεί όλα αυτά να είναι λίγο overkill ... δεν ξέρω.

-S

[0] http://web.archive.org/web/20080506083820/http://bluebits.gr/weblog/en/tech/free-software/benchmarking-document-openess-in-greek-ministries-2005-07-17-15-33.html
[1] δεν έχω χρόνο αλλά προσφέρομαι αν δεν βρεθεί κάποιος άλλος

--
debtags-organised WNPP bugs: http://members.hellug.gr/serzan/wnpp