ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Open source sto dhmosio

Καταλαβαίνω  το σκεπτικό για χρήση του .doc για ευχρηστία  άλλα δεν θα
ήτανε καλύτερα να είναι εύχρηστο χρήση του .odt  , ods , odp , και να
μην έχουν πρόβλημα χρήστες που δεν έχουν O.O. ακόμα το .pdf  .
Γιατί το αναφέρω ;
Ο  λόγος είναι απλός λέμε να κατεβάσετε το σε .doc άλλα τότε κανονικά
πρέπει να γράψουμε και ότι για να το ανοίξετε θα πρέπει να αγοράσετε και
μία άδεια χρήσης του  ?
Όπως στο φροντιστήρια  και στα μαθήματα πληροφορικής κάνουν χρήση του ΜΣ
πακέτου άλλα δεν αναφέρει πότε κάνεις ότι δεν είναι "δωρεάν" θα πρέπει
να το αγοράσετε αυτό .
Τώρα εάν έχει γίνει κοινώς αποδεκτό είναι άλλο ,  απλά τότε σε κάθε
έγγραφο θα πρέπει να δίνεις και το σύνδεσμο για αγορά του πακέτου ΜΣ ,
όπως βάζουν σύνδεσμο για Adobe Acrobat που το κατεβάζουμε απλά .

Και ένας λόγος είναι ότι όσοι δεν έχουν Ο.Ο. θα το βλέπουν με ίδια μορφή
άσχετα που , ενώ εάν ο ένας θα το βλέπει στο ΜΣ και άλλος σε Ο.Ο. όλο
και κάτι θα βγει εκτός και μετά θα κατηγορούν δες τους δεν ξέρουν να
γράφουν τα κείμενα , και το χειρότερο σενάριο είναι αν βάλει κάποιους
τύπους π.χ. στο .ods και δεν το ανοίξει το ΜΣ σωστά και τα κάνει χάλια
τι κάνουμε τότε .

Σε κάθε σύνδεσμο για  αρχεία .odt , .ods , .odp κτλ. δίπλα και σύνδεσμος
για το πρόγραμμα με ένδειξη ότι είναι δωρεάν σουίτα γραφείου .
Και για τα .pdf το ίδιο όπως είναι και πριν το βάζανε .

Νομίζω ότι ποιο απλά δεν γίνεται , όσο για κάποιους που το θέλουν σε
.doc υπάρχει και λύση και για αυτό .

O/H Nick Kossifidis έγραψε: