ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: "Sergios T.S." <sergios [ at ] greeklug [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 16:22:09 +0200
O/H Michail Batikas έγραψε:

> Και τι σχέση έχει η πληροφορική, ή μάλλον για να το θέσω ποιό σωστά τι
> σχέση έχουν οι σπουδες στην πληροφορική με το format; Αντιπαράδειγμα:
> Έχω δει πολλούς μηχανολόγους μηχανικούς που δεν ξέρουν να αλλάζουν
> λάστιχο.
>
> Εάν εσύ αντιλαμβάνεσαι την πληροφορική ως format, απορώ τι συζητάμε σε
> αυτή την λίστα.

Γιατί έγραψα ότι πληροφορική είναι να ξέρεις φορμάτ , μάλλον λάθος
κατάλαβες .
Είναι γνώσει  που έχει αποκτήσει αυτός που έχει πτυχίο και δεν έχει ιδέα
τι γίνεται και όπως είπε Χρήστος Ρικούδης  δεν ξέρει που παν τα τέσσερα
η και δύο .
Όχι δεν το αντιλαμβάνομαι την πληροφορική ως φορμάτ , απλά ήθελα να
τονίσω ότι δεν μπορείς να λες ότι πληροφορικός είναι μόνο αυτός που έχει
πτυχίο και μόνο αυτός .

>>> w. www.vtripgroup.com
>>> t. +30-210-6756112
>>> m. +30-694-4563690