ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Filippos Papadopoulos <psybases [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Fri, 27 Nov 2009 12:11:20 +0200
2009/11/27 Nikos Roussos <nikos [ dot ] roussos [ at ] eellak [ dot ] gr>:

> Στον οποίο σύλλογο δεν γίνονται δεκτοί απόφοιτοι πληροφορικής από ανώτατα
> τεχνολογικά ιδρύματα. Σωστά; Όπως άλλωστε δεν γίνονται και μηχανικοί ΤΕΙ
> δεκτοί σε ΤΕΕ και ΤΣΜΕΔΕ. Όπότε ποιος μου λέει πως και στο επιμελητήριο που
> οραματίζεστε δεν υπάρχουν οι ίδιοι ελιτίστικοι αποκλεισμοί;

Φίλε Νίκο,
σίγουρα δεν αφορά άμεσα αυτήν την λίστα αλλά
από τον Ιούνιο έχει προταθεί η Διεύρυνση της ΕΠΕ προς ΑΤΕΙ και
ορισμένες κατευθύνσεις τμημάτων "Ηλεκτρολόγων Μηχανικών"
(https://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=366)
Στους επόμενους μήνες θα ψηφιστεί απο την Γενική συνέλευση οπότε θα
γίνονται δεκτοί και απόφοιτοι των ΤΕΙ.
Λογική η καχυποψία και εγώ αυτό θα έλεγα.

Επίσης για οποιον ενδιαφέρεται η ΕΠΕ έχει ξεκινήσει απο το 2006 μελέτη
αξιολόγησης των προγραμματων των σχολών Πληροφορικής
http://review.epe.org.gr/