ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ΜΑΤΖΕΝΤΑ - Διαγωνισμός ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

  • Subject: Re: ΜΑΤΖΕΝΤΑ - Διαγωνισμός ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
  • From: Faidon Liambotis <paravoid [ at ] debian [ dot ] org>
  • Date: Wed, 23 Dec 2009 00:17:39 +0200
Konstantinos Margaritis wrote:
> Atom-based PC, με Windows XP. πολύ φτηνά, με χαμηλή κατανάλωση και
> μπορούν να δουλέψουν μια χαρά σε τέτοιο περιβάλλον...
Τα Windows XP είναι EoL. Τα Vista δεν παίζουν σε Atom-based PCs.

> Η μεταφορά των κειμένων από .doc σε .odt προφανώς δε μπορεί να γίνει από
> τους υπαλλήλους, αλλά από κάποιον πιο έμπειρο και με την επίβλεψή τους
> φυσικά.
Μιλάς για μόνιμη μετάβαση. Ποιός σου είπε ότι θέλουν να τ'αλλάξουν όλα
ανεπιστρεπτί επειδή έχουν ανάγκη για 35 νέους υπολογιστές;

Αυτό που τελικά λέω -γιατί στο τέλος θα βγω και υπέρμαχος του κλειστού
λογισμικού, φτου κακά- είναι ότι:

Είναι φοβερά δυστυχές που το vendor lock-in οδηγάει στο τα formats να
καθορίζουν το software και αυτό με τη σειρά του να καθορίζει το
hardware. Όχι μόνο για το δημόσιο, για όλους.

Το παρόν είναι τέλειο case study γιατί κάποια πράγματα πρέπει να
αλλάξουν ΣΥΝΟΛΙΚΑ, σε ευρύτερη βάση, και όχι με δημοσιοποιήσεις
κακοστοιχειοθετημένων απαντήσεων σε κακοδιατυπωμένους διαγωνισμούς
αστείων μεγεθών.

Η απάντηση σε αυτούς που βγαίνουν και λένε για τα κρυφά κόστη του
ανοικτού λογισμικού. Κύριοι, αυτά είναι τα κρυφά κόστη του ΚΛΕΙΣΤΟΥ
λογισμικού. Defective by design.

Είναι επίσης ένα τέλειο καλό παράδειγμα του ότι δεν είναι τα πάντα
μαύρο-άσπρο, γνωστό και ως «ο δημόσιος υπάλληλος ζήτησε Microsoft, είναι
ανίκανος Ελληνάρας· η υπούργος υπέγραψε την απάντηση, φταίει η κυβέρνηση».

Φ.

πλοήγηση μηνυμάτων