ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ΜΑΤΖΕΝΤΑ - Διαγωνισμός ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

  • Subject: Re: ΜΑΤΖΕΝΤΑ - Διαγωνισμός ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 23 Dec 2009 00:25:13 +0200

On Dec 23, 2009, at 12:17 AM, Faidon Liambotis wrote:
Τα Windows XP είναι EoL. Τα Vista δεν παίζουν σε Atom-based PCs.

Έστω, είχα την εντύπωση ότι παρέχεται support μόνο για netbooks (Atom- based γενικά). Τα Windows 7 παίζουν κανονικά όμως.

Μιλάς για μόνιμη μετάβαση. Ποιός σου είπε ότι θέλουν να τ'αλλάξουν όλα
ανεπιστρεπτί επειδή έχουν ανάγκη για 35 νέους υπολογιστές;

Δεν κατάλαβες, δε θα τους το πω εγώ, αυτή η εντολή θα έρθει -αν έρθει- άνωθεν. :)

Είναι φοβερά δυστυχές που το vendor lock-in οδηγάει στο τα formats να
καθορίζουν το software και αυτό με τη σειρά του να καθορίζει το
hardware. Όχι μόνο για το δημόσιο, για όλους.

Αδιάφορο τι κάνει η ΧΥ εταιρεία καθώς δεν καλούμαι εγώ να πληρώσω τις λάθος επιλογές της. Εφόσον μπορώ όμως έστω και με ένα απειροελάχιστο τρόπο να επηρεάσω τις επιλογές του Δημοσίου δε βλέπω γιατί πρέπει να μείνω με σταυρωμένα χέρια και απλά να κάτσω στ' αυγά μου και να βλέπω τα λεφτά που *εγώ* στερούμαι να πηγαίνουν σε υπερχρεωμένα PC για να κάθονται στο γραφείο κάποιου άσχετου που δεν έχει σκοπό να το ακουμπήσει ποτέ.

Συμφωνώ στα υπόλοιπα που λες.

Η απάντηση σε αυτούς που βγαίνουν και λένε για τα κρυφά κόστη του
ανοικτού λογισμικού. Κύριοι, αυτά είναι τα κρυφά κόστη του ΚΛΕΙΣΤΟΥ
λογισμικού. Defective by design.

There is no black and white. There is grey and colour too! Κρυφά κόστη μπορεί να έχει και το κλειστό και το ανοιχτό λογισμικό και υπάρχουν πάμπολλοι παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν την εμφάνιση τους.

Κώστας

πλοήγηση μηνυμάτων