ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [possible spam] [possible spam] Αραγε γι αυτο θα παραπονεθει καμμια "κοινοτητα";

  • Subject: Re: [possible spam] [possible spam] Αραγε γι αυτο θα παραπονεθει καμμια "κοινοτητα";
  • From: Kostas Boukouvalas <boukouvalas [ at ] linux [ dot ] com>
  • Date: Tue, 13 Jul 2010 09:39:45 +0300
2010/7/12 Zaharioudakis Nikos <nzahar [ at ] gmail [ dot ] com>:

> Μάλιστα,
>
> Στο διαταύτα, στο ντεμπούτο το μαγαζί είχε μια πικρή γεύση. Δεν τίθεται θέμα αν η γάτα είναι άσπρη ή μαύρη αρκεί να πιάνει τα ποντίκια.
> Ας τελειώσει το εγχείρημα και ας βγει και κάνα blog κατά την διάρκεια  από την ομάδα υλοποίησης και ας δώσει μια εικόνα backstage. Το εγχείρημα θα κριθεί στο χειροκρότημα. Το τι έμαθαν και τι βελτίωσε η 11άδα και ο coach, θα φανεί στο γηπεδο.

Συμφωνώ, εμένα θα με ικανοποιούσε και μόνο μια σελίδα με τα ονόματα
και τα e-mails για να δούμε ποια είναι πράγματι αυτή η 11αδά (τους
προπονητές τους ξέρουμε - ή έστω υποθέτουμε ποιοι είναι) είτε αυτή
λέγεται Ομάδα για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και τις Τεχνολογίες
Πληροφορικής και Επικοινωνιών του γραφείου του Πρωθυπουργού  είτε
Ομάδα Εσωτερικής Ανάπτυξης της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης
και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

αναφορές