ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [possible spam] [possible spam] Αραγε γι αυτο θα παραπονεθει καμμια "κοινοτητα";

  • Subject: Re: [possible spam] [possible spam] Αραγε γι αυτο θα παραπονεθει καμμια "κοινοτητα";
  • From: Nikos Zaharioudakis <nzahar [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Tue, 13 Jul 2010 10:53:55 +0300
Στις 13 Ιουλίου 2010 10:13 π.μ., ο χρήστης Xenofon Papadopoulos <
xpapad [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε:

> Εντάξει δεν θα πάνε πίσω τα μεγάλα έργα που δεν έχουν υλοποιηθεί εδώ και
> δεκαετίες επειδή μια ομάδα 15 ανθρώπων ασχολήθηκε με την απογραφή... Κατά τη
> γνώμη μου πάντως η διαχείριση ανθρωπίνου δυναμικού και η ενιαία μισθοδοσία
> στο δημόσιο είναι πιο σημαντικές από μια αφηρημένη CA για τους πολίτες χωρίς
> ξεκάθαρο στόχο για υπηρεσίες που θα προσφέρει.
> Η χρήση ανοιχτού κώδικα (πέρα από τη χρήση ανοιχτών προτύπων) επιτρέπει
> κάτι που φτιάχτηκε να μην πάει στα σκουπίδια και ξαναφτιαχτεί από την αρχή ή
> ενημερωθεί με σημαντικό κόστος όταν απαιτηθούν αλλαγές.

Καλημέρα και πάλι.

Μην είσαι αμυντικός. Δεν είναι απαραίτητα κανείς εναντίον αυτής της ομάδας.
Επικοινωνιακά τα vibes είναι καλά.
Μην όμως πιστέψεις ότι με ένα έργο θα αλλάξει η Ελλάδα. Όταν επιμένεις στο
open source της υπόθεσης, δεν μας δίνεις και ένα link με τον κώδικα και με
την τεκμηρίωση.... (Δεν είναι ανάγκη να το κάνετε τώρα, άλλες είναι οι
προτεραιότητες).
Πέρα από την δουλειά που γίνεται στην ομάδα σου, χρειάζονται και τα κανάλια
επικοινωνίας με το κοινό για να νιώσουν και οι απέξω ότι "συμμετέχουν" σε
αυτήν την αλλαγή. Μια τέτοια εξωτερίκευση είναι και αυτή η λίστα.
Η open source κουλτούρα έχει και σκληρές δημόσιες συγκρούσεις. Στο τέλος
κάθε μίας, το κέρδος είναι να πάρεις τα καλύτερα και να συνεχίσεις.
Καλό κουράγιο.

Νίκος

Zaharioudakis Nikos, RHCE, RHCX,RHCI VCP VCI
+30 694 720 40 63
http://zimbra.wikidot.com/zimbra-installations-in-greece

αναφορές