ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [possible spam] [possible spam] Αραγε γι αυτο θα παραπονεθει καμμια "κοινοτητα";

  • Subject: Re: [possible spam] [possible spam] Αραγε γι αυτο θα παραπονεθει καμμια "κοινοτητα";
  • From: Xenofon Papadopoulos <xpapad [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Tue, 13 Jul 2010 10:13:13 +0300
Εντάξει δεν θα πάνε πίσω τα μεγάλα έργα που δεν έχουν υλοποιηθεί εδώ και
δεκαετίες επειδή μια ομάδα 15 ανθρώπων ασχολήθηκε με την απογραφή... Κατά τη
γνώμη μου πάντως η διαχείριση ανθρωπίνου δυναμικού και η ενιαία μισθοδοσία
στο δημόσιο είναι πιο σημαντικές από μια αφηρημένη CA για τους πολίτες χωρίς
ξεκάθαρο στόχο για υπηρεσίες που θα προσφέρει.
Η χρήση ανοιχτού κώδικα (πέρα από τη χρήση ανοιχτών προτύπων) επιτρέπει κάτι
που φτιάχτηκε να μην πάει στα σκουπίδια και ξαναφτιαχτεί από την αρχή ή
ενημερωθεί με σημαντικό κόστος όταν απαιτηθούν αλλαγές.