ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: "Sergios T.S." <sergios [ at ] greeklug [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 16:32:59 +0200
Δεν είπα

"αφού είναι απαξιωμένα τα πτυχία, να μην τα
λαμβάνουμε υπόψιν μας"

Ότι να μην τα λαμβάνεις υπόψη και αυτά , απλός δεν μπορείς να αποκόψει
κάποιον που δεν έχει πτυχίο  κανένα ΕΠΕ η ότι άλλα θα βγει , πως δηλαδή
θα εξετάζει αν είναι ικανός  στο αντικείμενο πληροφορηκής .
Μήπως για να λύσουμε αυτά τα προβλήματα όπως έγραψα και παλιότερα θα
πρέπει να ξεκινήσουμε από την ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  και μετά να συζητάμε τα υπόλοιπα .

Υ.Γ. Και Βασίλης δεν είχε πτυχίο στην πληροφορική  να  όμως που έφτασε
:-D

O/H Dimitris Tsigos έγραψε: