ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Open source sto dhmosio

on 11/24/2009 10:31 AM Emmanouil Batsis (Manos) wrote the following:
> [...]
Άρα αυτό που λές είναι ότι δεν υπάρχει η τεχνογνωσία από τους Έλληνες
για να υποστηριχθεί ή εν πάσει περιπτώσει μεταπέσει το δημόσιο σε open
source ;
Έ τότε να φέρουμε τους ξένους να μας βάλουν σε τάξη άν εμείς δεν είμαστε
ικανοί. Να φέρουμε τους τεχνικούς της audi... :-)

Γι`αυτό είπα θα είμαστε ουραγοί με αυτήν την νοοτροπία.
> +1 για όλα τα παραπάνω. Είναι επίσης λυπηρό το γεγονός ότι αυτοί που
> κάνουν πρακτικές προσπάθειες μέσα από το υπάρχον σύστημα, πρέπει να
> αντιμετωπίζουν όχι μόνο το status quo αλλά και την προκατάληψη των
> communities... σαν τους μιγάδες ένα πράγμα.

Συγνώμη ρε φίλε....., για την πρακτική προσπάθεια που κάνει ο +1 σου,
ενώ εμείς οι άλλοι του το χαλάμε ... :'(