ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Open source sto dhmosio

O/H Christos Ricudis έγραψε:

> Γιατι πολυ απλα στην Ελλαδα η ολη σχετικη συζητηση για δημοσια εργα
> (νομιζουμε οτι) γινεται με κατι ασχετους "open-source advocates". Παλι
> καλα που στην πραγματικοτητα γινεται αλλου και εμεις ειμαστε αποντες -
> ετσι υπαρχει μια μικρη ελπιδα.

Εάν θα αρχίσουμε να λειτουργούμε διαφορετικά τότε να έχουμε ελπίδα να
γίνεται κάτι όπως και άλλου .
> Γιατι αμα εσενα αυριο το πρωι σου χτυπησει την πορτα ενα δημοσιο εργο
> ντυμενο με μια στολη που γραφει πανω με μεγαλα πορτοκαλι γραμματα
> "δημοσιο εργο" και καπελο δημοσιου εργου, σε κοιταξει ναζιαρικα με τα
> δημοσιοεργιτικα ματακια του και σου πει με τη γλυκια λεπτη φωνουλα του
> "Γεια σου! Ειμαι ενα δημοσιο εργο!", εσυ το δημοσιο εργο θα το ψαχνεις
> ακομα στα desktops των ΔΟΥ και στον e-mail client του ΚΕΠ.

Ναι έτσι πολλές φορές και το ξέρω δεν υπάρχει αρκετή ενημέρωση .
Να δώσω ένα παράδειγμα : Με φορητά στα παιδιά στο γυμνάσιο 120 000
άδειες για winxp που σε 3 χρόνια θα είναι άχρηστα σταματά υποστήριξη
τους , ποιος έβγαλε προδιαγραφές τον φορητών αυτών ?
Ποιος έδωσε οκ  ότι αυτές  προδιαγραφές είναι σωστές και γιατί δεν
τηρήθηκαν αυτά , γιατί εταιρίες που μπήκαν στο χορό το παίζουν τρελίτσα
και κανείς δεν τους τραβά το αυτιά για μ@@@ες που έγιναν .
Γιατί κάποιοι που ήθελαν να έχουν σωστές προδιαγραφές δεν έψαξαν πως
πρέπει να γίνει το σωστό double  boot  σε τόσο μικρά φορητά και με ποιο
τρόπο ?
Δεν ήτανε δημόσιο έργο ?

> Κυριως επειδη οι υπολοιποι με τα μικρα κουταλια νοιαζονται μονο για το
> πως θα μεγαλωσει το δικο τους.

> Ναι. Αλλου την εχουν και εδω οχι. Sorry αλλα αυτη ειναι η
> πραγματικοτητα. Και αμα νομιζεις οτι εσυ την εχεις την τεχνογνωσια,
> πηγαινε σε εναν σοβαρο integrator και δειξτου πως πρεπει να κανει τη
> δουλεια του. Να δω ποσο γρηγορα θα σου δειξει την πορτα.
Εγώ δεν είπα ότι την έχω εγώ , άλλα ακόμα και αυτά που ξέρω τα ξέρω
γιατί ασχοληθεί  μόνος μου και ότι
έχω μάθει το έχω μάθει δοκιμάζοντας όλα αυτά .
Εκτός και εάν εννοείς  ότι για να το κάνεις πρέπει να έχεις Διδακτορικό
στην Πληροφορική .
Έχω δει πολλούς μπορώ να σου πω ότι αυτούς που έχω δει είναι για να
βιδώνουν βίδες για Η/Υ κάνουν .
Εκτός και εάν εννοείς ότι αν δεν έχω τελειώσει τμήμα πληροφορικής δεν
έχω ιδέα

> Γιατι αυτοι το εψαξαν, και ειδαν *που* και σε *ποιες περιπτωσεις* εχει
> νοημα να χρησιμοποιηθει, και, προφανως, σε ποιες δεν εχει νοημα. Και
> μη στεναχωριεσαι, κι εδω το ιδιο θα γινει. Το βλεπω να γινεται ερημην
> ομως της ελληνικης "open-source κοινοτητας", γιατι ειναι επικινδυνη -
> κι ευτυχως για ολους μας που δεν την παιρνει κανεις στα σοβαρα.

Γιατί εδώ δεν μπορούμε να το δούμε να το ψάξουμε που μπορεί και πως ,
που μπορεί να γίνει άμεσα και που μετά , και όπου δεν μπορεί να βρούμε
πως θα μπορέσει να γίνει σε κάποιο % έστω ?
Δηλαδή εσύ είσαι έξω από αυτή  την κοινότητα κοιτάς σαν παρατηρητής  ?
Και εάν μπορείς  να κάνεις  κάτι  να αλλάξει  κατάσταση  γιατί  δεν το
κάνεις ?
Μήπως απλά δεν πιστεύεις ότι μπορεί να αλλάξει ?