ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Open source sto dhmosio

Sergey Tsabolov wrote:
> [...]

Christos Ricudis έγραψε:

On Tue, 2009-11-24 at 13:38 +0200, Sergios T.S. wrote:
> Εάν θα αρχίσουμε να λειτουργούμε διαφορετικά τότε να έχουμε ελπίδα να
> γίνεται κάτι όπως και άλλου.

Τείνω να συμφωνώ με το Σέργιο. Πρακτικές με (ας μου επιτραπεί η έκφραση)
"ελιτίστικο" χρώμα  (λίγοι ξέρουν, λίγοι μπορούν, ας αποφασίσουν αυτοί)
δεν θ' αλλάξουν τα πράγματα. Και αν θ' αλλάξουν κάτι, θα είναι αλλαγές
κατά κάποιον τρόπο ακρωτηριασμένες, αποκομμένες από το σύνολο του κόσμου
στον οποίο αναφέρονται.

Είναι σημαντικότατο να ενημερωθούν, να μορφωθούν οι μη ειδικοί ώστε να
κατανοούν και αυτοί τι γίνεται και γιατί, να έχουν λόγο, γνώμη. Όχι να
γίνουν απαραίτητα ειδικοί και τεχνο-παντο-γνώστες, αλλά να είναι σε θέση
να συμμετέχουν σε συζητήσεις όπως η τρέχουσα. Ακόμη και αν οι απόψεις
τους δεν έχουν το ίδιο βάρος για χίλιους δυο λόγους, ακόμη και αν είναι
λάθος. Το κέρδος της ουσιαστικής συμμετοχής των πολλών είναι μεγάλο.

Having said that, θερμή παράκληση, στο βαθμό που είναι εφικτό και όπου
αρμόζει, να γράφεται σαν να απαντάτε σε παιδιά που σας ρωτάνε: τι είναι
αυτό, γιατί είναι έτσι αυτό;

Νίκος