ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Open source sto dhmosio

on 11/25/2009 03:25 AM Nick Kossifidis wrote the following:
> Στις 25 Νοεμβρίου 2009 12:57 π.μ., ο χρήστης Sergey Tsabolov
> <sergios [ at ] greeklug [ dot ] gr> έγραψε:

> De leme mono doc, leme doc + odt dhladh to idio eggrafo tha yparxei
> kai sta dyo format.

Αυτό που είπε ο Sergey είναι ότι υπάρχει πιθανότητα/κίνδυνος να μην
παίζει σωστά κάποιο έγγραφο πχ με μακροεντολές  κλπ στο ένα ή στο άλλο
format. Και νομίζω άχει δίκιο. Όλο και κάτι τέτοιο θα γίνεται.
Επίσης, όπως είπε, καλό είναι να βάζουμε δίπλα και κάποιο link με
υπόμνημα για το αντίστοιχο πρόγραμμα που μπορεί να κατεβάσει (ελεύθερα
για την περίπτωση του OO και επί πληρωμή για M$O).

πλοήγηση μηνυμάτων