ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Open source sto dhmosio

Ένα αρκετά σημαντικό πρόβλημα είναι ο περιορισμός του Calc στις 65536
γραμμές, περιορισμός που υπήρχε και σε παλιότερες εκδόσεις του Excel αλλά
έχει καταργηθεί στην 7. Στα περισσότερα γραφεία το spreadsheet είναι ΤΟ
βασικό εργαλείο δουλειάς, σε σημείο που κάποιος που δεν έχει ασχοληθεί δεν
θα το φανταζόταν καν, και ο περιορισμός αυτός είναι απαγορευτικός από κάποιο
όριο και μετά (που για τους σημερινούς όγκους δεδομένων είναι πολύ χαμηλό).
Δυστυχώς η επιχειρηματολογία μεγάλου μέρους της κοινότητας, ότι για δεδομένα
μεγαλύτερου όγκου δεν θα έπρεπε να χρησιμοποιείται spreadsheet αλλά
interfaces με databases, δεν είναι εφαρμόσιμη. Με βάση το παραπάνω και μόνο
φοβάμαι ότι το xlsx (και επομένως όλο το Office 7+) θα καταστεί απαραίτητο
μέχρις ότου το Calc αναβαθμιστεί. Ευτυχώς γίνεται δουλειά στο OO προς αυτή
την κατεύθυνση, αλλά δεν ξέρω πότε θα ολοκληρωθεί.