ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Michail Batikas <mpatikas [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 19:05:48 +0100

On 26 Νοε 2009, at 16:23 , Kostas Boukouvalas wrote:

2009/11/26 Michail Batikas <mpatikas [ at ] gmail [ dot ] com>:


Οι πανελλήνιες εξετάσεις ήταν ότι πιο αξιοκρατικό υπήρχε/υπάρχει στην Ελλάδα


Ναι, είναι πολύ αξιοκρατικό να μη περνάς στην Ιατρική για 10 μόρια.

Αυτό οφείλετατι στον περιορισμένο αριθμό θέσεων. Ο οποίος αριθμός είναι συνάρτηση των υποδομών και αναγκών που έχουμε.


όπου θα μπορεί ο καθένας να διαλέξει το αντικείμενό του και να το
αναπτύξει

Ενώ μέχρι τώρα όχι


Ναι, αφου το ολοκληρωτικό κράτος επιλέγει τι θα σπουδάσει ο α) β) γ)
δ). "ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ".

Εσύ επιλέγεις αυτό. Εάν δεν θές, ξαναπροσπαθείς για τον στόχο σου.


όπου δεν θα έχει παρέμβαση το κράτος

Πως αυτό είναι κακό by default? Φαντάζομαι εσύ δεν πηγαίνεις σε δημόσια νοσοκομεία, παρά μόνο σε ιδιωτικές κλινικές, γιατί είναι δεν είναι του
ΚΡΑΤΟΥΣ.


Ναι, Ναι, Ναι, σοβαρά, πηγαίνω στον Αγ. Λουκά στο Πανόραμα
Θεσσαλονίκης και στη συστήνω ανεπιφύλακτα. Είναι πολύ καλή κλινική.

Δυστυχώς δεν μένω Θεσσαλονίκη.


όπου οι φοιτητές θα ελέγχουν και θα αξιολογούν τους καθηγητές

Στο ΟΠΑ γίνεται ήδη. Και θα πρέπει να μπεί σε όλες τις σχολές και τα
πανεπιστήμια


Μακάρι.

όπου θα υπάρχει ησυχία τάξη και ασφάλεια και όχι μπαχαλάκηδες σε κάθε
γωνία

Απόφοιτος του Πανεπιστημίου Κρήτης είμαι. Δεν θυμάμαι ποτέ να είδα
μπαχαλάκηδες.


Γιατί το Πανεπιστήμιο αυτό ξέφυγε ακριβώς λόγω τοποθεσίας από τα
κέντρα "οργάνωσης επιχειρήσεων" (βλ. ΕΜΠ και ΑΠΘ).

Αυτό συμβαίνει και στα Γιαννένα, και στην Ξάνθη, και στην Πάτρα, και στα Χανιά και στον Βόλο κλπ κλπ...Σε όλα τα περιφερειακά πανεπιστήμια. Εάν σε χαλάνε οι μπαχαλάκηδες πήγαινε στην περιφέρεια να σπουδάσεις, όπως έκανα και εγώ.



όπου το πτυχίο που θα παίρνεις θα έχει πραγματική αξία

Σε αυτό φταίει το δημόσιο πανεπιστήμιο και όχι ο τρόπος με τον οποίο
λειτουργεί η αγορά.


Συμφωνώ.

Ήτα ειρωνικό το σχόλιο μου.




και δε θα
χρειάζεται αναγνώριση από κανένα συντεχνιακό επιμελητήριο της πλάκας

Μπορείς λίγο σε παρακαλώ να ορίσεις τι σημαίνει "της πλάκας";


Της πλάκας... Με τη σημερινή νεοελληνική έννοια του τι προσφέρω εις
ανταπόδοσιν της συμμετοχής. Δηλαδή. "Διεκδήκηση κεκτημένων" και
συνεχής "προστασία" τους; (της πλάκας) Η ανοιχτό προς όλους,
συνεργασία με το "Ελεύθερο Πανεπιστήμιο", στροφή προς τη γνώση, την
ανάπτυξη, την γαλούχηση των ιδανικών της συνεργατικότητας και της
συμμετοχικής δουλειάς; (σοβαρό)

Τι σχέση έχει τώρα το επιμελητήριο με το "Ελέυθερο Πανεπιστήμιο". Και είναι κακό απο ότι καταλαβαίνω σύμφωνα με εσένα η διεκδίκηση δικαιωμάτων. Εσύ δουλεύεις 8 ώρες (εάν δουλεύεις τόσο) γιατί έτσι απλά αποφάσισε το αφεντικό σου και όχι γιατί είναι το δικαίωμα σου. Όσον αφορά στα υπόλοιπα για την γνώση κλπ είμαι μαζί 100%. Εσύ όμως πως προκρίνεις ότι αυτά δεν θα υπάρχουν σε ένα επιμελητήριο πληροφορικής; Επειδή το έχει δείξει η ιστορία; Στα χέρια μας είναι να το αλλάξουμε.



Έτσι δηλαδή όπως είναι στην υπόλοιπη (πολιτισμένη) Ευρώπη.

Στην ισπανικό δημόσιο πανεπηστήμιο όπου βρίσκομαι υπάρχουν όλα τα παραπάνω.
Αλλά είπαμε, αυτά τα προσφέρει μόνο ένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο. Επίσης
πανεπιστήμιο ΑΝΟΙΧΤΗΣ πρόσβασης δεν υπάρχει πουθενά στην πολιτισμένη ευρώπη.
Ίσως στην Γαλλία να γίνεται αυτό που αναφέρεις.


Ανοιχτή πρόσβαση με την έννοια, όχι μπάτε σκύλοι αλέστε. Εξετάσεις.

Όπως και οι Πανελληνίες.

Αλλά επιλογή του υποψήφιου σπουδαστή για το τι θέλει να σπουδάσει,

Όπως και με τις πανελλήνιες (εγώ σπούδασα αυτό που ήθελα, αν και χρειάστηκε να δώσω και 2η χρονιά)

θέματα που ορίζουν οι ίδιοι οι ήδη σπουδαστές σε συνεργασία με τους
καθηγητές

Δεν μπορεί να γίνει απο κοινού αυτό, μιας και οι φοιτητές δεν έχουν την απαιτούμενη γνώση αλλά σαφώς οι φοιτητές θα πρέπει έχουν ενεργό ρόλο στην διαμόρφωση του προγράμμτος σπουδών. Κάτι που μάλιστα κάναμε και ως σύλλογος φοιτητων Επιστημης Υπολογιστών στο Ηράκλειο.


τους και απεριόριστο αριθμό που μπορεί να δώσει μέχρι να το
καταφέρει.

Οι πόροι όμως δεν είναι απεριόριστοι

Με ύλη που θα είναι κάθε φορά διαφορετική για να μην
εμφανίζεται το φαινόμενο της αυξανόμενης αφομοίωσης της ύλης και
τελικώς την επιτυχία της εισαγωγής.

Πως μπορεί το μάθημα των λειτουργικών συστημάτων να έχει κάθε χρονιά διαφορετική ύλη; Πως μπορεί το μάθημα του απειροστικού λογισμού διαφορετική ύλη;

_______________________________________________
Open-source mailing list
Open-source [ at ] ellak [ dot ] gr