ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Nick Kossifidis <mickflemm [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 22:30:13 +0200
Στις 26 Νοεμβρίου 2009 10:03 μ.μ., ο χρήστης Filippos Papadopoulos
<psybases [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε:

> Tο έχεις παρεξηγήσει 100% και βγάζεις λάθος συμπεράσματα. Το
> "πεινασμένους" για άλλους το έγραφε ο Δημήτρης, για αυτούς που πουλάνε
> τα πιστοποιητικά λες και είναι καθρεφτάκια για ιθαγενείς (βλέπε ECDL)

Το πώς τα δίνουν και το ποιοι είναι το θέμα ή ότι το ECDL είναι για το
π#$%# ; Δηλαδή αν το ECDL το έδιναν πληροφορικοί τι θα άλλαζε;

--
GPG ID: 0xD21DB2DB
As you read this post global entropy rises. Have Fun ;-)