ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ΜΑΤΖΕΝΤΑ - Διαγωνισμός ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

  • Subject: Re: ΜΑΤΖΕΝΤΑ - Διαγωνισμός ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
  • From: Kostas Boukouvalas <boukouvalas [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Tue, 22 Dec 2009 23:14:50 +0200

> Ο Κώστας απατάται - για να εγκαταστήσεις Windows νομίμως απαιτείται άδεια,

Δεκτές οι υπόλοιπες τεχνικές ενστάσεις. Μόνο στο παραπάνω μια ανταπάντηση.
Γνωρίζω αυτά που λες και αυτό που εννοώ ως μείωση των αδειών Windows, εννοώ
πραγματικά την ολοκληρωτική αφαίρεση από τα μηχανήματα που δε χρειάζονται
τις επιπλέον "σουπερ λειτουργίες", των Windows Vista, την καθαρή και "σκέτη"
εγκατάσταση Linux και τίποτε άλλο. Δε θέλω να πιστεύω οτι και οι 35 θα
χρειάζονται πραγματικά Outlook και άλλα παραμύθια της Χαλιμά.

Για όσα δε μηχανήματα *πραγματικά το χρειάζονται*, χρήση νομιμότατων Windows
XP, Vista ή ο,τι άλλο εν πάσει περιπτώσει (μέσω VM).

Για τα υπόλοιπα για *τρίτη* φορά θα αποφύγω να εμπλακώ σε μια αντιπαράθεση
παρ' όλο τους συνεχιζόμενους χαρακτηρισμούς.