ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Nikos Roussos <nikos [ at ] autoverse [ dot ] net>
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 14:45:43 +0200
2009/11/26 Nick Kossifidis <mickflemm [ at ] gmail [ dot ] com>

> Μαθηματικοί, Φυσική οι Φυσικοί, κ.ο.κ.

> Μιλάμε για το Γυμνάσιο/Λύκειο ε; Να σου πω απειροστικό κάνατε στη
> σχολή; Άρα μπορείτε να διδάξετε χαλαρά στο Λύκειο, όπως και κάποιος
> φυσικός που έχει κάνει προγραμματισμό και χρήση υπολογιστών (όλοι
> κάνουμε για να γράφουμε αναφορές εργαστηρίων κλπ και οι Μαθηματικοί
> κάνουν για τα μοντέλα τους) μπορεί να διδάξει πληροφορική -τουλάχιστον
> στο επίπεδο του Γυμνασίου-.
>
> Τι χρειάζεται δηλαδή κάποιος για να διδάξει χρήση υπολογιστών;
> Αντικειμενικά.

Διαφωνώ Νίκο. Το υπουργείο παιδείας χρειάζεται έναν τρόπο πιστοποίησης
γνώσεων για να προσλάβει εκπαιδευτικούς πληροφορικής.

Φυσικά αυτό το ρόλο τον παίζει το πτυχίο. Ούτε γραπτοί διαγωνισμοί
χρειάζονται, ούτε επιμελητήριο :)

Αντιθέτως για την αγορά πληροφορικής συμφωνώ πως δεν χρειάζεται καμία
πιστοποίηση (και φυσικά κανένα επιμελητήριο). Νομίζω πως έχουμε ελεύθερη
αγορά :)