ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Nick Kossifidis <mickflemm [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 15:02:58 +0200
Στις 26 Νοεμβρίου 2009 2:55 μ.μ., ο χρήστης Nikos Roussos
<nikos [ at ] autoverse [ dot ] net> έγραψε:

> Και διαφορετικό πράγμα είναι επίσης το δημόσιο και ειδικά η εκπαίδευση :)
> Πώς προτείνεις να γίνονται οι προσλήψεις εκπαιδευτικών πληροφορικής;

Στην εκπαίδευση το συζητάω να διδάσκουν μόνο πτυχιούχοι γιατί
προσεγγίζει περισσότερο το ακαδημαϊκό και λιγότερο το επαγγελματικό
κομμάτι. Πριν όμως συζητήσουμε το ποιος θα διδάσκει ας συζητήσουμε το
τι θα διδάσκει γιατί έτσι όπως έχουν τα πράγματα μπορεί αντικειμενικά
οποιοσδήποτε ξέρει να χειρίζεται explorer/firefox και office να
διδάξει (βγάζω απ' τη μέση το ταλέντο που χρειάζεται και τα
παιδαγωγικά που χρειάζονται). Άλλο να διδάσκεις σε πανεπιστήμιο και
άλλο στο Γυμνάσιο/Λύκειο.

--
GPG ID: 0xD21DB2DB
As you read this post global entropy rises. Have Fun ;-)