ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Nikos Roussos <nikos [ at ] autoverse [ dot ] net>
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 16:03:21 +0200
2009/11/26 Christos Ricudis <ricudis [ at ] itc [ dot ] auth [ dot ] gr>

> Ακριβως οπως γινονται τωρα. Ειναι το καλυτερο ποιοτικο φιλτραρισμα για την
> *υπολοιπη* αγορα εργασιας.

Δεν συνδέονται απαραίτητα αυτά τα δύο. Μερικές φορές βέβαια άνθρωποι που
είναι άψογοι εκπαιδευτικοί πιθανόν να μην έχουν αρκετές γνώσεις για να
"επιβιώσουν" στην αγορά εργασίας, και αντίστροφα κάποιοι άνθρωποι με αρκετές
γνώσεις δεν έχουν στοιχειώδεις ικανότητες επικοινωνίας με άλλους ανθρώπους
(πόσο μάλλον με μαθητές). Οπότε έκαστος στο είδος του ;)