ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Alexios Zavras <zvr+foss [ at ] zvr [ dot ] gr>
  • Date: Fri, 27 Nov 2009 08:02:10 +0200
Yiorgos Adamopoulos wrote [edited]:
> Και με την ευκαιρία, όποιος ενδιαφέρεται για την διαμόρφωση /
> αναμόρφωση / whatever του κλάδου καλό είναι να ζητήσει από τον
> Παπαδημητρίου να του δώσει (εάν υπάρχει σε ηλεκτρονική μορφή ή κάποιο
> αρχείο τέλος πάντων) το "Μανιφέστο για την ανάπτυξη της Πληροφορικής
> στην Ελλάδα" που έγραψε στα 80s.  Από όσο καταλαβαίνω υπάρχουν
> άνθρωποι στη λίστα που ηλικιακά μπορεί και να έχουν προλάβει να το
> έχουν διαβάσει και που αν δεν έχουν κουραστεί από τη συζήτηση να το
> πουν κιόλας (εγώ δεν το έχω).

αυτή η σπόντα, κ. Αδαμόπουλε, για την ηλικία, δεν πέρασε απαρατήρητη.

δυστυχώς το μανιφέστο του Χρίστου δεν υπάρχει σε ηλεκτρονική μορφή.
ούτε ο ίδιος το έχει.  κρίμα!

επί της ουσίας (επιμελητήρια, επαγγελματικά δικαιώματα, κλπ.),
όπως σωστά παρατηρήθηκε, όλα έχουν ειπωθεί και ξανα-συζητηθεί.
και στην ελλάδα, και στο εξωτερικό, και για "πληροφορική"
και για υποκατηγορίες της (system administration),
και φυσικά για άλλα αντικείμενα (www.eete.gr).

στην ιστορική βιβλιογραφία που έχει αναρτηθεί και αναφερθεί,
μπορούν να προστεθούν, αν δεν περιλαμβάνονται, τα εξαιρετικά:
- Γιάννη Αντωνίου,
 "Οι Έλληνες Μηχανικοί: Θεσμοί και Ιδέες, 1900--1940"
  Βιβλιόραμα, 2006,
  ISBN 960-8087-55-4
- Αντωνίας Μερτυρη,
 "Η Καλλιτεχνική Εκπαίδευση των Νέων στην Ελλάδα, 1836--1945)"
  Κέντρο Νεοελληνικών Ερευνών ΕΙΕ, 2000,
  ISBN 960-7138-25-2

συγγνώμη που δε συμμετέχω ενεργά σε όλη τη συζήτηση
(την οποία παρακολουθώ) αλλά γενική άποψή μου είναι
ότι "επιμελητήρια" (by any name) έχουν ενδιαφέρον
όταν έχουν σκοπό το γενικό καλό και όχι των μελών τους.

--
-- zvr --