ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Dimitris Tsigos <tsigos [ at ] vtripgroup [ dot ] com>
  • Date: Fri, 27 Nov 2009 09:39:32 +0200
2009/11/27 Alexios Zavras <zvr+foss [ at ] zvr [ dot ] gr <zvr%2Bfoss [ at ] zvr [ dot ] gr>>

> [...]

> συγγνώμη που δε συμμετέχω ενεργά σε όλη τη συζήτηση (την οποία παρακολουθώ)
> αλλά γενική άποψή μου είναι ότι "επιμελητήρια" (by any name) έχουν
> ενδιαφέρον όταν έχουν σκοπό το γενικό καλό και όχι των μελών τους.

Συμφωνώ 100% με την άποψη αυτή! Ακριβώς αυτό είναι το νόημα της πρότασης για
το ΕΘΕΠΕ και νομίζω το αντιλαμβάνεται αμέσως όποιος μπήκε στον κόπο να
διαβάσει το http://www.epe.org.gr/various/EThEEP.zip

Μιλάμε για ένα νέο επιμελητήριο που δεν θα έχει καμία απολύτως σχέση με τα
κλειστά, κρατικοδίαιτα, συντηρητικά, συντεχνιακά μορφώματα που χρησιμοποιούν
τον όρο αυτό (π.χ. ΤΕΕ, ΟΕΕ, κλπ). Βασικός τους στόχος είναι η ανάπτυξη του
κλάδου επαγγελμάτων του πληροφορικού προς όφελος της κοινωνίας και της
οικονομίας.

Ζούμε σε μια χώρα που οι φωστήρες που μας κυβερνούν (και εμείς τους
ψηφίζουμε...) την έφεραν να χρωστάει 300 Β€.... Αλήθεια, έχει κανείς την
ψευδαίσθηση ότι αν δεν ανατραπεί το μοντέλο παραγωγής και κατανάλωσης που
επικρατεί, αν δεν προωθήσουμε τη δημιουργική επιχειρηματικότητα έντασης
γνώσης και εξωστρέφειας, έχουμε καμία τύχη συνολικά ως χώρα; Προσμένουμε
μόνο στο νέο Ναυαρίνο...

Για να το πετύχουμε αυτό, η Πληροφορική είναι ένας κύριος κλάδος που πρέπει
να επικεντρωθούν οι προσπάθειές μας και το FLOSS community είναι ένα κύτταρο
προόδου και δημιουργίας. Ήρθε η ώρα να τελειώνουμε με τους "μπακάληδες της
πληροφορικής", τους απαράδεκτους box movers και μεταπράτες εμπορικού
λογισμικού που έχουν καταστρέψει την εγχώρια αγορά. Για να μπορέσει να
πετύχει η προσπάθεια πρέπει να υπάρχει ένας ανοιχτός, δημοκρατικός θεσμός
χάραξης στρατηγικής σε όλα τα επίπεδα, δίχως καμία ιδιοτέλεια (οικονομική,
πολιτική, κλπ). Μόνο το Επιμελητήριο μπορεί να είναι αυτός.

***παράκληση: δώστε 10 λεπτά να διαβάσετε την πρόταση ΠΡΙΝ βγάλετε
συμπεράσματα***
http://www.epe.org.gr/various/EThEEP.zip

ΔΤ