ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Alexios Zavras <zvr+foss [ at ] zvr [ dot ] gr>
  • Date: Fri, 27 Nov 2009 17:12:16 +0200
διευκρινιστικό μήνυμα, για να μην κατανοούνται άλλα από αυτά που εννοώ.

Dimitris Tsigos wrote [edited]:
> 2009/11/27 Alexios Zavras <zvr+foss [ at ] zvr [ dot ] gr <zvr%2Bfoss [ at ] zvr [ dot ] gr>>
>
> Συμφωνώ 100% με την άποψη αυτή! Ακριβώς αυτό είναι το νόημα της πρότασης για
> το ΕΘΕΠΕ και νομίζω το αντιλαμβάνεται αμέσως όποιος μπήκε στον κόπο να
> διαβάσει

εγώ δε συμφωνώ με το παραπάνω συμπέρασμα.  το είχα διαβάσει το κείμενο παλιά,
το ξαναδιάβασα και χθες πριν απαντήσω.

> ***παράκληση: δώστε 10 λεπτά να διαβάσετε την πρόταση ΠΡΙΝ βγάλετε
> συμπεράσματα***

παρένθεση: δεν είναι ευγενικό να υποδεικνύεται συνεχώς "διαβάστε το",
"γιατί δεν το διαβάζετε", κλπ.  δεν είναι ανάγκη όλες οι απαντήσεις
να ξεκινάνε "ναι, το διάβασα!" αλλιώς να θεωρείται ότι "δεν μπήκαμε
στον κόπο".  τέλος πάντων, αφού μοιάζει να πρέπει να το δηλώνουμε:

οι απόψεις μου είναι ΜΕΤΑ την ανάγνωση του κειμένου

> Μιλάμε για ένα νέο επιμελητήριο που δεν θα έχει καμία απολύτως σχέση με τα
> κλειστά, κρατικοδίαιτα, συντηρητικά, συντεχνιακά μορφώματα που χρησιμοποιούν
> τον όρο αυτό (π.χ. ΤΕΕ, ΟΕΕ, κλπ). Βασικός τους στόχος είναι η ανάπτυξη του
> κλάδου επαγγελμάτων του πληροφορικού προς όφελος της κοινωνίας και της
> οικονομίας.

από κάτι τέτοια εγώ δεν έχω πειστεί και δε με καλύπτει.
"δε θα έχει σχέση με τα κλειστά" αλλά υπάρχει θέμα "ποιος θα μπαίνει".
"στόχος η ανάπτυξη του κλάδου" κι όχι το όφελος της κοινωνίας.

και για να το εξηγήσω ακόμα περισσότερα, ιδού
μερικά παραδείγματα που θα μου ενέπνεαν εμπιστοσύνη:

σύλλογος ιδιοκτητών ταξί, ο οποίος βάζει στόχο
τη μείωση των μελών του κατά 20% σ'ένα χρόνο,
λόγω του κυκλοφοριακού προβλήματος και της μόλυνσης

σύνδεσμος ιδιοκτητών φροντιστηρίων με στόχο
την κατάργηση του επαγγέλματος με προοπτική 5ετίας.

ομοσπονδία ιδιοκτητών κέντρων ξένων γλωσσών, η οποία
καταργεί όλες τις σχετικές εξετάσεις και αρνείται
τη διδασκαλία γλωσσών που διδάσκονται στη δημόσια εκπαίδευση

επιτροπή για τη σωστή ανάπτυξη της πληροφορικής στη χώρα,
όπου οι συμμετέχοντες δεν ασκούν καμμιά σχετική επαγγελματική
δραστηριότητα για το διάστημα της θητείας τους συν 5-10 χρόνια
(προφανώς μιλάω επί της ουσίας -- όχι να έχουν τις εταιρείες
στο όνομα της συζύγου τους :-)

κάτι τέτοια με πείθουν ότι ίσως σκέφτονται το "γενικό καλό"
κι όχι τα επαγγελματικά δικαιώματα των μελών τους
(δεν είναι κακό να υπάρχουν ομοσπονδίες/επιμελητήρια/συντεχνίες/...
 που να φροντίζουν τα δικαιώματα των μελών τους --
 αρκεί να είναι ξεκάθαρο το τι είναι).

τέλος πάντων, όπως είπα, οι σχετικές συζητήσεις έχουν γίνει και ξαναγίνει,
και καλό θα ήταν να μελετηθούν τα αποτελέσματα προηγουμένων εμπειριών.
ως εκ τούτου, προσωπικά δε θα ξανα-συνεισφέρω στη συζήτηση αυτή...

--
-- zvr --
    | H eytyxia den exei enoxes |       zvr [ at ] zvr [ dot ] gr

πλοήγηση μηνυμάτων