ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Jon Romero <darksun4 [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Fri, 27 Nov 2009 10:31:12 +0200
Παρακολουθώ και εγώ την συζήτηση με μεγάλο ενδιαφέρον και αν και έχω
τελειώσει σχολή του κλάδου, δεν βλέπω τι μπορεί να προσφέρει το
επιμελητήριο.
Είμαι γενικά ΠΟΛΥ κατά της "ταμπέλας" (έχω τελειώσει σχολή άρα είμαι
καλύτερος από εσένα κτλ) καθώς στον χώρο είναι λίγοι αυτοί που τελειώνουν
κάποια σχολή και έχουν επαφή (και ελάχιστοι αυτοί που θα κάνουν innovation
και θα παίξουν με νέες τεχνολογίες).Το πρόβλημα ξεκινάει νομίζω από την
επιχειρηματικότητα (sorry αν αλλάζω την συζήτηση) καθώς στην μεγάλη
πλειοψηφία η επιλογή του να σπουδάσω πληροφορική είναι καθαρά με κριτήριο
που θα βρω δουλειά μετά να βγάζω 2000€ το μήνα ή να είμαι στο δημόσιο.

Θεωρώ τους χομπίστες πάντα πιο ενημερωμένους/καταρτισμένους από κάποιον που
έχει τελειώσει σχολή, μέχρι να μου αποδείξει με τα έργα του (και όχι με τα
λεγόμενά του ή τα χαρτιά του) την 'αξία' του.

Δεν θέλω να τα ισοπεδώνω όλα όμως η πλειοψηφία (για αυτό μιλάμε και όχι για
τις μεμονωμένες περιπτώσεις) των φοιτητών δεν γνωρίζει αρκετά πράγματα μόλις
τελειώνει μία σχολή αλλά το χειρότερο είναι ότι δεν θέλει να μάθει (είτε
γιατί δεν ενδιαφέρεται είτε γιατί νομίζει ότι με τις γνώσεις που πήρε από
την σχολή είναι όλα εντάξει - σύνδρομο "το έχω κάνει στην σχολή").

Νομίζω ότι η κοινότητα των developers στην Ελλάδα αυτοδιοργανώνεται και ένας
κρατικός μηχανισμός μόνο προβλήματα και γκρίνια θα έφερνε.