ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: No more desktop Linux systems in the German Foreign Office

2011/2/23 Giorgos Keramidas <gkeramidas [ at ] gmail [ dot ] com>:

> Σωστά.  Για να μην ξεχνάμε από που ξεκίνησε η κουβέντα όμως, το German
> Foreign Office έκρινε πως αυτή τη στιγμή το κόστος σε χρόνο, εκπαίδευση,
> κοκ. μιας αλλαγής *σήμερα* δεν τους συμφέρει.  Αυτό δε σημαίνει ούτε πως
> είναι εγκάθετοι της Microsoft, ούτε πως έχουν αποκλείσει μια open source
> λύση στο μέλλον.
>
> Αντί να επικεντρώσουμε, λοιπόν, στο τι 'κακοί' άνθρωποι που είναι επειδή
> δεν τους άρεσε το open source (όπως ήταν το αρχικό πνεύμα σε κάμποσα
> post που είδα στην κουβέντα), εγώ λέω πως απλώς θά 'πρεπε να δούμε γιατί
> [...]

Φαίνεται πως ο βασικός λόγος ήταν η δυσκολία μετάβασης από .doc σε
.odt (εδώ κολλάει το υψηλό exit migration cost του Ms-Office). Αυτό
είναι όντως σοβαρό θέμα και είναι κάτι που σίγουρα θα το βρούμε
μπροστά μας και στην Ελλάδα. Ίσως απαιτείται μια συνολικότερη
στρατηγική μετάβασης σε Ανοιχτά Πρότυπα. Ακόμα κι αν μια δημόσια
υπηρεσία καταφέρει την πλήρη μετάβαση σε .odt, θα αντιμετωπίσει
πρόβλημα στην επικοινωνία της με άλλες υπηρεσίες.

--
Nikos Roussos
http://autoverse.net/

πλοήγηση μηνυμάτων